Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Generell pedagogikk Håndbok i matematikkundervisning

    Håndbok i matematikkundervisning

    Håndbok i matematikkundervisning

    Håndbok i matematikkundervisning

    Forfatter Cappelen Damm akademisk

    Levering 2-6 dager

    469,- Nå 406,-

    ISBN:

    9788202342524

    Forlag:

    Cappelen Damm akademisk

    Trykkeår:

    2011

    Utgitt:

    2011

    Utgave:

    1

    Sider:

    336

    Vekt:

    632 gr

    Alder:

    Voksen

    Håndbok i matematikkundervisning
    Cappelen Damm akademisk
    9788202342524

    Forlagets omtale:

    Håndbok i matematikkundervisning er en praktisk veiledning som henvender seg til matematikklærere i grunnskolen. Gjennom 24 kapitler gjennomgås matematikkundervisningens faglige områder ut fra perspektivene: elevenes forutsetninger, språklig og mentalt faglig progresjon fra skolestart LES MER til avslutning av grunnskolen den matematiske faglighet vanlige feil hjelpemidler Ut over dette behandles behovet for matematikk og generelle metoder i matematikkundervisningen. Boka inneholder en rekke forslag til konkrete aktiviteter og tips til hvordan man kan bruke ulike læringsstrategier som differensiering. Boka er skrevet av den danske pedagogen og matematikkformidleren Pernille Pind. Pind er en av Danmarks mest benyttede undervisere innenfor etterutdanning av grunnskolelærere i matematikk. Boka er oversatt og tilrettelagt den norske læreplanen (K06) av Henrik Kirkegaard og Hanne M. Kvam. Begge er aktive i Lamis og jobber som matematikklærere i grunnskolen. Les mer om Pernille Pind LES MINDRE Forlagets omtale Håndbok i matematikkundervisning er en praktisk veiledning som henvender seg til matematikklærere i grunnskolen. Gjennom 24 kapitler gjennomgås matematikkundervisningens faglige områder ut fra perspektivene: elevenes forutsetninger, språklig og mentalt faglig progresjon fra skolestart til avslutning av grunnskolen den matematiske faglighet vanlige feil hjelpemidler Ut over dette behandles behovet for matematikk og generelle metoder i matematikkundervisningen. Boka inneholder en rekke forslag til konkrete aktiviteter og tips til hvordan man kan bruke ulike læringsstrategier som differensiering. Boka er skrevet av den danske pedagogen og matematikkformidleren Pernille Pind. Pind er en av Danmarks mest benyttede undervisere innenfor etterutdanning av grunnskolelærere i matematikk. Boka er oversatt og tilrettelagt den norske læreplanen (K06) av Henrik Kirkegaard og Hanne M. Kvam. Begge er aktive i Lamis og jobber som matematikklærere i grunnskolen. Les mer om Pernille Pind