Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Generell pedagogikk Hva skal vi med historie?

    Hva skal vi med historie?

    Hva skal vi med historie?

    Hva skal vi med historie? (historiedidaktikk i teori og praksis)

    Forfatter Universitetsforl.

    (Nils E. Naastad - Forfatter)

    Universitetsforl.

    Levering 2-6 dager

    399,- Nå 345,-

    ISBN:

    9788215021713

    Forlag:

    Universitetsforl.

    Trykkeår:

    2016

    Utgitt:

    2013

    Utgave:

    1

    Sider:

    275

    Vekt:

    675 gr

    Alder:

    Voksen

    Hva skal vi med historie?
    Universitetsforl.
    9788215021713

    Forlagets omtale:

    For historielæreren er historie både kunnskapsstoff ("teori") og selve formidlingen til elevene ("praksis"). Ofte blir teori og praksis oppfattet som to separate sfærer. Men ikke i denne nye læreboka. Denne boka forklarer hvorfor historie er viktig ved å ta for seg noen av fagets sentrale LES MER funksjoner. Forfatterne lager en konstruktiv dialog mellom historieproduksjon, historieteori og faglig formidling, som alle er sentrale emner innen universitetsfaget så vel som skolefaget historie. Historielæreren får spennende og faglig velfunderte råd til hvordan undervisningen kan gjøres relevant og interessant. LES MINDRE Forlagets omtale For historielæreren er historie både kunnskapsstoff ("teori") og selve formidlingen til elevene ("praksis"). Ofte blir teori og praksis oppfattet som to separate sfærer. Men ikke i denne nye læreboka. Denne boka forklarer hvorfor historie er viktig ved å ta for seg noen av fagets sentrale funksjoner. Forfatterne lager en konstruktiv dialog mellom historieproduksjon, historieteori og faglig formidling, som alle er sentrale emner innen universitetsfaget så vel som skolefaget historie. Historielæreren får spennende og faglig velfunderte råd til hvordan undervisningen kan gjøres relevant og interessant.