Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Generell pedagogikk Inkluderende praksis

    Inkluderende praksis

    Inkluderende praksis

    Inkluderende praksis (gode erfaringer fra barnehage, skole og fritid)

    På lager - sendes nå ( 3 stk. )

    319,- Nå 276,-

    ISBN:

    9788215021782

    Forlag:

    Universitetsforl.

    Trykkeår:

    2014

    Utgitt:

    2014

    Utgave:

    1

    Sider:

    232

    Vekt:

    438 gr

    Alder:

    Voksen

    Inkluderende praksis
    Universitetsforl.
    9788215021782

    Forlagets omtale:

    En forutsetning for en god inkluderende praksis er samarbeid mellom foreldre og fagfolk. Boka er skrevet av både fagfolk og foreldre, og brukerperspektivet er en rød tråd gjennom all kapitlene. Forfatterne ønsker å inspirere og øke interesse og bevissthet rundt inkluderende miljø der alle er en del LES MER av felleskapet. Boka gir eksempler på hvordan barn og unge med funksjonsnedsettelser kan være en berikelse i barnehage, skole og i samfunnet for øvrig. Behovet for samarbeid og dialog er sentralt i flere av bokas kapitler. Redaktørene Lise Lundh, Herlaug Hjelmbrekke og Signhild Skogdal har med seg bidragsyterne Edvard Befring, Marit Notvik Berg, Anne Grønnæss, Bjørg Jakobsen, John-Ingvard Kristiansen, Geir Lippestad, Siv Hege Nytrø, Einar Berg Olsen, Thor Sandmel, Elin Skogdal og Lars Fr. H. Svendsen. LES MINDRE Forlagets omtale En forutsetning for en god inkluderende praksis er samarbeid mellom foreldre og fagfolk. Boka er skrevet av både fagfolk og foreldre, og brukerperspektivet er en rød tråd gjennom all kapitlene. Forfatterne ønsker å inspirere og øke interesse og bevissthet rundt inkluderende miljø der alle er en del av felleskapet. Boka gir eksempler på hvordan barn og unge med funksjonsnedsettelser kan være en berikelse i barnehage, skole og i samfunnet for øvrig. Behovet for samarbeid og dialog er sentralt i flere av bokas kapitler. Redaktørene Lise Lundh, Herlaug Hjelmbrekke og Signhild Skogdal har med seg bidragsyterne Edvard Befring, Marit Notvik Berg, Anne Grønnæss, Bjørg Jakobsen, John-Ingvard Kristiansen, Geir Lippestad, Siv Hege Nytrø, Einar Berg Olsen, Thor Sandmel, Elin Skogdal og Lars Fr. H. Svendsen.