Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Generell pedagogikk Innføring i pedagogisk forskningsmetode

    Innføring i pedagogisk forskningsmetode

    Innføring i pedagogisk forskningsmetode

    Innføring i pedagogisk forskningsmetode (en hjelp til kritisk tolking og vurdering)

    Forfatter Unipub forl.

    (Finn Hjardemaal - Medforfatter)

    Unipub forl.

    (Knut Tveit - Medforfatter)

    Unipub forl.

    På lager - sendes nå ( 5 stk. )

    359,- Nå 311,-

    ISBN:

    9788274775152

    Forlag:

    Unipub forl.

    Trykkeår:

    2011

    Utgitt:

    2011

    Utgave:

    1

    Sider:

    231

    Vekt:

    450 gr

    Alder:

    Voksen

    Innføring i pedagogisk forskningsmetode
    Unipub forl.
    9788274775152

    Forlagets omtale:

    Innføring i pedagogisk forskningsmetode gir leseren en introduksjon til et bredt utvalg av metoder som benyttes i pedagogisk forskning, herunder historisk metode og statistikk. Relevante vitenskapsfilosofiske retninger blir også presentert. Boka er skrevet spesielt med tanke på studenter i LES MER pedagogikk, men er også relevant for studenter i fag med tilsvarende metodebruk og andre som er interessert i eller bruker forskningslitteratur i pedagogikk og andre samfunnsfag. Det legges derfor mer vekt på drøfting av pålitelighets- og gyldighetsspørsmål enn på praktiske spørsmål rundt gjennomføring av forskning. Et hovedmål er å bidra til at faglitteratur og forskningsrapporter kan leses med større forståelse, og å gjøre leseren kjent med usikkerheten som er forbundet med forskningsresultater. LES MINDRE Forlagets omtale Innføring i pedagogisk forskningsmetode gir leseren en introduksjon til et bredt utvalg av metoder som benyttes i pedagogisk forskning, herunder historisk metode og statistikk. Relevante vitenskapsfilosofiske retninger blir også presentert. Boka er skrevet spesielt med tanke på studenter i pedagogikk, men er også relevant for studenter i fag med tilsvarende metodebruk og andre som er interessert i eller bruker forskningslitteratur i pedagogikk og andre samfunnsfag. Det legges derfor mer vekt på drøfting av pålitelighets- og gyldighetsspørsmål enn på praktiske spørsmål rundt gjennomføring av forskning. Et hovedmål er å bidra til at faglitteratur og forskningsrapporter kan leses med større forståelse, og å gjøre leseren kjent med usikkerheten som er forbundet med forskningsresultater.