Bok
Forfatter
Emner
Omtaler

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Innføring i pedagogisk forskningsmetode

    Innføring i pedagogisk forskningsmetode

    Innføring i pedagogisk forskningsmetode

    Innføring i pedagogisk forskningsmetode (en hjelp til kritisk tolking og vurdering)

    Forfatter Unipub forl.

    (Finn Hjardemaal - Medforfatter)

    Unipub forl.

    (Knut Tveit - Medforfatter)

    Unipub forl.

    På lager - sendes nå ( 5 stk. )

    375,- Nå 321,-

    ISBN:

    9788274775152

    Forlag:

    Unipub forl.

    Trykkeår:

    2011

    Utgitt:

    2011

    Utgave:

    1

    Sider:

    231

    Vekt:

    450 gr

    Alder:

    Voksen

    Innføring i pedagogisk forskningsmetode
    Unipub forl.
    9788274775152

    Forlagets omtale:

    Innføring i pedagogisk forskningsmetode gir leseren en introduksjon til et bredt utvalg av metoder som benyttes i pedagogisk forskning, herunder historisk metode og statistikk. Relevante vitenskapsfilosofiske retninger blir også presentert. Boka er skrevet spesielt med tanke på studenter i LES MER pedagogikk, men er også relevant for studenter i fag med tilsvarende metodebruk og andre som er interessert i eller bruker forskningslitteratur i pedagogikk og andre samfunnsfag. Det legges derfor mer vekt på drøfting av pålitelighets- og gyldighetsspørsmål enn på praktiske spørsmål rundt gjennomføring av forskning. Et hovedmål er å bidra til at faglitteratur og forskningsrapporter kan leses med større forståelse, og å gjøre leseren kjent med usikkerheten som er forbundet med forskningsresultater. LES MINDRE Forlagets omtale Innføring i pedagogisk forskningsmetode gir leseren en introduksjon til et bredt utvalg av metoder som benyttes i pedagogisk forskning, herunder historisk metode og statistikk. Relevante vitenskapsfilosofiske retninger blir også presentert. Boka er skrevet spesielt med tanke på studenter i pedagogikk, men er også relevant for studenter i fag med tilsvarende metodebruk og andre som er interessert i eller bruker forskningslitteratur i pedagogikk og andre samfunnsfag. Det legges derfor mer vekt på drøfting av pålitelighets- og gyldighetsspørsmål enn på praktiske spørsmål rundt gjennomføring av forskning. Et hovedmål er å bidra til at faglitteratur og forskningsrapporter kan leses med større forståelse, og å gjøre leseren kjent med usikkerheten som er forbundet med forskningsresultater.

    Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

    Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
    Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
    Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.