Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Generell pedagogikk Klasseledelse i den digitale skolen

    Klasseledelse i den digitale skolen

    Klasseledelse i den digitale skolen

    Klasseledelse i den digitale skolen

    Forfatter Cappelen Damm akademisk

    På lager - sendes nå ( 3 stk. )

    309,- Nå 267,-

    ISBN:

    9788202405540

    Forlag:

    Cappelen Damm akademisk

    Trykkeår:

    2014

    Utgitt:

    2014

    Utgave:

    1

    Sider:

    160

    Vekt:

    320 gr

    Alder:

    Voksen

    Klasseledelse i den digitale skolen
    Cappelen Damm akademisk
    9788202405540

    Forlagets omtale:

     Flere studier viser positive utviklingstrekk ved bruk av data i skolen, samtidig er digitale distraksjoner utbredt i norske klasserom. Denne boken handler om hvordan det er å være lærer i teknologirike læringsomgivelser, der både digital læring og digitale distraksjoner er en del av det læreren LES MER må håndtere som klasseleder. I Klasseledelse i den digitale skolen settes fokus på hvordan klasseledelse i teknologirike klasserom arter seg, og hva som er mulig å få til innenfor skolens og lærernes rammer. Boken er et resultat av flere års forskning der de fleste forskningsdataene og eksemplene er hentet fra videregående skole, men også fra lærerutdanning og høyere utdanning. Boken er ment for lærerutdannere, lærerstudenter, lærere og skoleledere. LES MINDRE Forlagets omtale  Flere studier viser positive utviklingstrekk ved bruk av data i skolen, samtidig er digitale distraksjoner utbredt i norske klasserom. Denne boken handler om hvordan det er å være lærer i teknologirike læringsomgivelser, der både digital læring og digitale distraksjoner er en del av det læreren må håndtere som klasseleder. I Klasseledelse i den digitale skolen settes fokus på hvordan klasseledelse i teknologirike klasserom arter seg, og hva som er mulig å få til innenfor skolens og lærernes rammer. Boken er et resultat av flere års forskning der de fleste forskningsdataene og eksemplene er hentet fra videregående skole, men også fra lærerutdanning og høyere utdanning. Boken er ment for lærerutdannere, lærerstudenter, lærere og skoleledere.