Bok
Forfatter
Emner
Omtaler

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:

    Klassen som fellesskap 1

    Klassen som fellesskap 1

    Klassen som fellesskap 1 (elevkultur - faglig og sosial læring)

    Forfatter Cappelen Damm akademisk

    På lager - sendes nå( 3 stk. )

    299,-

    ISBN:

    9788202542122

    Forlag:

    Cappelen Damm akademisk

    Trykkeår:

    2020

    Utgitt:

    2020

    Utgave:

    1

    Sider:

    147

    Vekt:

    290 gr

    Alder:

    Voksen

    Serie:

    Klassen som fellesskap (nr. 1)

    Klassen som fellesskap 1
    Cappelen Damm akademisk
    9788202542122

    Forlagets omtale:

    Boka handler om hvordan klassen som fellesskap kan forstås som elevkultur, og viser hvordan dette fellesskapet har betydning for faglig og sosial læring. Et godt grep om hva en klasse er, støtter arbeid med klasseledelse og undervisning. Læreren skal bidra til allsidig læring for alle elevene, LES MER i spennet mellom det å utfolde seg som enkeltperson og det å tilpasse seg fellesskapet. Hvordan kan denne læringen foregå på måter som støtter danning for medborgerskap i et pluralistisk demokrati? Boka viser konkret hvordan lærere har arbeidet med dette på barne-. og ungdomstrinn. Denne boka henvender seg til klasseromsforskere, lærerutdannere, lærere og lærerstudenter. Boka er fagfellevurdert. LES MINDRE Forlagets omtale Boka handler om hvordan klassen som fellesskap kan forstås som elevkultur, og viser hvordan dette fellesskapet har betydning for faglig og sosial læring. Et godt grep om hva en klasse er, støtter arbeid med klasseledelse og undervisning. Læreren skal bidra til allsidig læring for alle elevene, i spennet mellom det å utfolde seg som enkeltperson og det å tilpasse seg fellesskapet. Hvordan kan denne læringen foregå på måter som støtter danning for medborgerskap i et pluralistisk demokrati? Boka viser konkret hvordan lærere har arbeidet med dette på barne-. og ungdomstrinn. Denne boka henvender seg til klasseromsforskere, lærerutdannere, lærere og lærerstudenter. Boka er fagfellevurdert.

    Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

    Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
    Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
    Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.