Bok
Forfatter
Emner
Omtaler

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Komponering i klasserommet

    Komponering i klasserommet

    Komponering i klasserommet

    Komponering i klasserommet (en praktisk metodikk)

    Forfatter Fagbokforl.

    (Magne Espeland - Forfatter)

    Fagbokforl.

    (Brit Aalberg Husebø - Forfatter)

    Fagbokforl.

    (Per Kristian Husebø - Forfatter)

    Fagbokforl.

    Levering 2-6 dager

    445,- Nå 385,-

    ISBN:

    9788276742978

    Forlag:

    Fagbokforl.

    Trykkeår:

    1997

    Utgitt:

    1996

    Utgave:

    1

    Sider:

    287

    Vekt:

    1135 gr

    Alder:

    Voksen

    Serie:

    Musikk i bruk-serien

    Språk:

    Bokmål og Nynorsk

    Komponering i klasserommet
    Fagbokforl.
    9788276742978

    Forlagets omtale:

    Komponering i klasserommet en praktisk metodikk gir en rekke konkrete anvisninger og forslag til hvordan en kan arbeide med komponering i klasserommet. Oppgavetypene er mange og varierte og omfatter komponeringsaktiviteter bl.a. knyttet til: tekster, musikalske former, dans og arbeid på LES MER datamaskin. Boka setter komponering som musikkpedagogisk arbeidsområde inn i en læringsteoretisk og skolehistorisk sammenheng. Magne Espeland er redaktør for Musikk i bruk-serien. Han ledet arbeidet med den nye læreplanen i musikk (L-97). Teamet består ellers av Vidar Andersen, Brit Aalberg Husebø og Per Kr. Husebø. Alle arbeider i musikkseksjonen ved Høgskolen i Stord/Haugesund der de gjennom en årrekke har samarbeidet med grunnskolelærere om utviklingsprosjekter og klasseromsforskning. Dette musikkpedagogiske miljøet, som består av faglærere og grunnskolelærere, har bl.a. gjennomført prosjekter som «Musikk i klasselærerutdanningen», «Musikk i bruk-prosjektet» og «Det skapende mennesket og kunstfagene». LES MINDRE Forlagets omtale Komponering i klasserommet en praktisk metodikk gir en rekke konkrete anvisninger og forslag til hvordan en kan arbeide med komponering i klasserommet. Oppgavetypene er mange og varierte og omfatter komponeringsaktiviteter bl.a. knyttet til: tekster, musikalske former, dans og arbeid på datamaskin. Boka setter komponering som musikkpedagogisk arbeidsområde inn i en læringsteoretisk og skolehistorisk sammenheng. Magne Espeland er redaktør for Musikk i bruk-serien. Han ledet arbeidet med den nye læreplanen i musikk (L-97). Teamet består ellers av Vidar Andersen, Brit Aalberg Husebø og Per Kr. Husebø. Alle arbeider i musikkseksjonen ved Høgskolen i Stord/Haugesund der de gjennom en årrekke har samarbeidet med grunnskolelærere om utviklingsprosjekter og klasseromsforskning. Dette musikkpedagogiske miljøet, som består av faglærere og grunnskolelærere, har bl.a. gjennomført prosjekter som «Musikk i klasselærerutdanningen», «Musikk i bruk-prosjektet» og «Det skapende mennesket og kunstfagene».

    Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

    Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
    Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
    Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.