Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Generell pedagogikk Kontaktlæreren

    Kontaktlæreren

    Kontaktlæreren

    Kontaktlæreren

    Forfatter Universitetsforl.

    (Kjell Skogen - Forfatter)

    Universitetsforl.

    På lager - sendes nå ( 3 stk. )

    299,- Nå 259,-

    ISBN:

    9788215023205

    Forlag:

    Universitetsforl.

    Trykkeår:

    2014

    Utgitt:

    2014

    Utgave:

    1

    Sider:

    218

    Vekt:

    343 gr

    Alder:

    Voksen

    Kontaktlæreren
    Universitetsforl.
    9788215023205

    Forlagets omtale:

    Denne boka konsentrerer seg om få, men sentrale variabler knyttet til læring og læringsprosessen, med vekt på elevenes læring og på lærernes arbeide med å legge forholdene best mulig til rette for læring. Gjennom åtte kapitler gjennomgår, diskuterer og reflekterer forfatterne rundt det som er LES MER kontaktlærerens oppgave og mandat. De tre første kapitlene er viet kontaktlærerens oppgaver i henhold til opplæringslæringslova. I de neste kapitlene legges det vekt på å gi en best mulig innsikt i grunnleggende forutsetninger for læring og hvordan elevene best mulig kan hjelpes i deres læringssituasjon. De to siste kapitlene handler om organisering og ledelse av klasse og skole. LES MINDRE Forlagets omtale Denne boka konsentrerer seg om få, men sentrale variabler knyttet til læring og læringsprosessen, med vekt på elevenes læring og på lærernes arbeide med å legge forholdene best mulig til rette for læring. Gjennom åtte kapitler gjennomgår, diskuterer og reflekterer forfatterne rundt det som er kontaktlærerens oppgave og mandat. De tre første kapitlene er viet kontaktlærerens oppgaver i henhold til opplæringslæringslova. I de neste kapitlene legges det vekt på å gi en best mulig innsikt i grunnleggende forutsetninger for læring og hvordan elevene best mulig kan hjelpes i deres læringssituasjon. De to siste kapitlene handler om organisering og ledelse av klasse og skole.

    Emner: Lærerrollen