Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Generell pedagogikk Kritisk tenkning i klasserommet

    Kritisk tenkning i klasserommet

    Kritisk tenkning i klasserommet

    Kritisk tenkning i klasserommet (filosofisk metode i undervisning og veiledning)

    Forfatter Kommuneforl.

    Levering 2-6 dager

    370,- Nå 320,-

    ISBN:

    9788244621250

    Forlag:

    Kommuneforl.

    Trykkeår:

    2012

    Utgitt:

    2012

    Utgave:

    1

    Sider:

    176

    Vekt:

    380 gr

    Alder:

    Voksen

    Kritisk tenkning i klasserommet
    Kommuneforl.
    9788244621250

    Forlagets omtale:

    Hvordan lære elevene drøfting og problemløsning gjennom undervisning av fagstoff? Denne boken beskriver ved hjelp av teori og eksempler en undervisningsform der elevene konsekvent utfordres kunnskapsmessig og intellektuelt ved hjelp av konkrete spørsmål fra læreren. Dette er en undervisningsform LES MER der elevene aktivt oppfordres og utfordres til å stille spørsmål til lærestoffet, til seg selv og til hverandre. Ved å myndiggjøre elevene vekkes faglig motivasjon - læreren forventer at elevene selv skal være aktive i å søke kunnskap samt gi dem støtte og hjelp til å klare dette - kunnskap og kompetanse blir ikke utvendig, men del av elevenes virkelighet. LES MINDRE Forlagets omtale Hvordan lære elevene drøfting og problemløsning gjennom undervisning av fagstoff? Denne boken beskriver ved hjelp av teori og eksempler en undervisningsform der elevene konsekvent utfordres kunnskapsmessig og intellektuelt ved hjelp av konkrete spørsmål fra læreren. Dette er en undervisningsform der elevene aktivt oppfordres og utfordres til å stille spørsmål til lærestoffet, til seg selv og til hverandre. Ved å myndiggjøre elevene vekkes faglig motivasjon - læreren forventer at elevene selv skal være aktive i å søke kunnskap samt gi dem støtte og hjelp til å klare dette - kunnskap og kompetanse blir ikke utvendig, men del av elevenes virkelighet.