Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Generell pedagogikk Kvalitet i opplæringa

    Kvalitet i opplæringa

    Kvalitet i opplæringa

    Kvalitet i opplæringa (arbeid i grunnskulen observert og vurdert)

    På lager - sendes nå ( 5 stk. )

    389,- Nå 336,-

    ISBN:

    9788252180541

    Forlag:

    Samlaget

    Trykkeår:

    2012

    Utgitt:

    2012

    Utgave:

    1

    Sider:

    295

    Vekt:

    621 gr

    Alder:

    Voksen

    Språk:

    Bokmål og Nynorsk

    Kvalitet i opplæringa
    Samlaget
    9788252180541

    Haugenboks omtale:

    Boka har vorte til gjennom eit langvarig samarbeid i eit forskingsprosjekt ved Høgskulen i Volda, og handlar om ulike sider ved arbeidet i skulen. Boka er skriven for lærarutdannarar, forskarar, lærarar, studentar og andre med interesse for skulen. Har litteraturliste. Haugenboks omtale Boka har vorte til gjennom eit langvarig samarbeid i eit forskingsprosjekt ved Høgskulen i Volda, og handlar om ulike sider ved arbeidet i skulen. Boka er skriven for lærarutdannarar, forskarar, lærarar, studentar og andre med interesse for skulen. Har litteraturliste.

    Forlagets omtale:

    Boka Kvalitet i opplæringa handlar om ulike sider ved arbeidet i skulen, slik det kjem fram i ei omfattande undersøking gjennomført av ei gruppe forskarar ved Høgskulen i Volda. Undervisning er observert i eit uvanleg stort omfang. Foreldre, elevar, lærarar og skuleleiarar har teke del i ei LES MER omfattande spørjeundersøking. Boka gir eit breitt bilde av verksemda i skulen, av det elevar og lærarar held på med og av korleis dei ulike aktørane vurderer det som går føre seg på mange ulike område. Undervisninga i faga engelsk, matematikk og norsk får særleg merksemd. Forskingsarbeidet gir eit godt grunnlag for å få innsikt i kva skule går ut på. Resultata er sentrale for å vurdere kvalitetane ved skulen, og gir eit utgangspunkt for å diskutere kva som eventuelt bør gjerast for å skape den skulen vi gjerne ville ha. Undersøkinga viser at det er store variasjonar og ulikskapar både innom og mellom skular på dei områda som er undersøkte. Eit heilt sentralt resultat er den store vekta på elevaktive arbeidsformer. Dei gir spesielle utfordringar når det gjeld å meistre elevmangfaldet og gi ei god opplæring som høver for alle elevar. For å lukkast med det er læraren og lærarkompetansen særs viktig. Boka er skriven for forskarar, lærarutdannarar, lærarar, studentar og andre med interesse for skulen. Professor Peder Haug har leia undersøkinga og redigert boka. LES MINDRE Forlagets omtale Boka Kvalitet i opplæringa handlar om ulike sider ved arbeidet i skulen, slik det kjem fram i ei omfattande undersøking gjennomført av ei gruppe forskarar ved Høgskulen i Volda. Undervisning er observert i eit uvanleg stort omfang. Foreldre, elevar, lærarar og skuleleiarar har teke del i ei omfattande spørjeundersøking. Boka gir eit breitt bilde av verksemda i skulen, av det elevar og lærarar held på med og av korleis dei ulike aktørane vurderer det som går føre seg på mange ulike område. Undervisninga i faga engelsk, matematikk og norsk får særleg merksemd. Forskingsarbeidet gir eit godt grunnlag for å få innsikt i kva skule går ut på. Resultata er sentrale for å vurdere kvalitetane ved skulen, og gir eit utgangspunkt for å diskutere kva som eventuelt bør gjerast for å skape den skulen vi gjerne ville ha. Undersøkinga viser at det er store variasjonar og ulikskapar både innom og mellom skular på dei områda som er undersøkte. Eit heilt sentralt resultat er den store vekta på elevaktive arbeidsformer. Dei gir spesielle utfordringar når det gjeld å meistre elevmangfaldet og gi ei god opplæring som høver for alle elevar. For å lukkast med det er læraren og lærarkompetansen særs viktig. Boka er skriven for forskarar, lærarutdannarar, lærarar, studentar og andre med interesse for skulen. Professor Peder Haug har leia undersøkinga og redigert boka.