Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Generell pedagogikk Kvalitetsskolen

    Kvalitetsskolen

    Kvalitetsskolen

    Kvalitetsskolen

    Forfatter Gyldendal akademisk

    På lager - sendes nå ( 1 stk. )

    499,- Nå 432,-

    ISBN:

    9788205329195

    Forlag:

    Gyldendal akademisk

    Trykkeår:

    2012

    Utgitt:

    2004

    Utgave:

    1

    Sider:

    232

    Vekt:

    579 gr

    Alder:

    Voksen

    Kvalitetsskolen
    Gyldendal akademisk
    9788205329195

    Haugenboks omtale:

    Forfatteren drøfter hvordan kvalitetsskolen kan være både effektiv og inkluderende. Med utgangspunkt i norsk og internasjonal forskning understreker han hvor viktig skolens personale er for læringsmiljøet og dermed for resultatkvaliteten i skolen. Han drøfter skolens muligheter, men også begrensning LES MER er når det gjelder å fremme elevenes læring og utvikling gjennom skolemiljø, læreplan og pedagogisk praksis. Har litteraturliste. LES MINDRE Haugenboks omtale Forfatteren drøfter hvordan kvalitetsskolen kan være både effektiv og inkluderende. Med utgangspunkt i norsk og internasjonal forskning understreker han hvor viktig skolens personale er for læringsmiljøet og dermed for resultatkvaliteten i skolen. Han drøfter skolens muligheter, men også begrensninger når det gjelder å fremme elevenes læring og utvikling gjennom skolemiljø, læreplan og pedagogisk praksis. Har litteraturliste.

    Forlagets omtale:

    Skolens personale er svært viktig for læringsmiljøet og dermed for resultatkvaliteten i skolen. Med utgangspunkt i norsk og internasjonal forskning drøfter Terje Ogden skolens muligheter, men også begrensninger til å fremme elevenes læring og utvikling gjennom skolemiljø, læreplan og pedagogisk LES MER praksis. Ogden mener at skolen har et stort uutnyttet potensiale. Selv om mye av utviklingsarbeidet har gitt beskjedne resultater, ser han optimistisk på mulighetene til positiv utvikling i skolen. LES MINDRE Forlagets omtale Skolens personale er svært viktig for læringsmiljøet og dermed for resultatkvaliteten i skolen. Med utgangspunkt i norsk og internasjonal forskning drøfter Terje Ogden skolens muligheter, men også begrensninger til å fremme elevenes læring og utvikling gjennom skolemiljø, læreplan og pedagogisk praksis. Ogden mener at skolen har et stort uutnyttet potensiale. Selv om mye av utviklingsarbeidet har gitt beskjedne resultater, ser han optimistisk på mulighetene til positiv utvikling i skolen.