Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Spesialpedagogikk Lære å lese

    Lære å lese

    Lære å lese

    Lære å lese (en innføring i Early Steps metoden)

    Forfatter Stiftelsen dysleksiforsking

    (Michael Evans - Oversetter)

    Stiftelsen dysleksiforsking

    Levering 2-12 dager

    299,- Nå 259,-

    ISBN:

    9788276490176

    Forlag:

    Stiftelsen dysleksiforsking

    Trykkeår:

    1999

    Utgitt:

    1999

    Utgave:

    1

    Sider:

    99

    Alder:

    Voksen

    Lære å lese
    Stiftelsen dysleksiforsking
    9788276490176

    Haugenboks omtale:

    Forfatteren forteller hvordan en kan kartlegge risikoelever alt i 1. klasse, og gjør deretter greie for innholdet i Early Steps metoden. Har litteraturliste. Haugenboks omtale Forfatteren forteller hvordan en kan kartlegge risikoelever alt i 1. klasse, og gjør deretter greie for innholdet i Early Steps metoden. Har litteraturliste.

    Forlagets omtale:

    "Lære å lese" er en norsk oversettelse av Carol Santa sin bok om Early Steps-metoden. Boken er oversatt av Michal Evans, og bearbeidet av Liv Engen. Early Step er et lesestimuleringsopplegg som kombinerer det beste både fra lydmetoden og helordsmetoden. Opplegget har vist seg å være spesielt LES MER effektiv ved individuell undervisning av lesesvake elever (se abstrakt av Santa og Høiens artikkel i Reading Research Quarterly). Boken gir en grundig innføring i teorigrunnlaget bak Early Steps, og gir en grundig veiledning om hvordan det pedagogiske opplegget kan gjennomføres både i individuelle tiltak og i samlet klasse. LES MINDRE Forlagets omtale "Lære å lese" er en norsk oversettelse av Carol Santa sin bok om Early Steps-metoden. Boken er oversatt av Michal Evans, og bearbeidet av Liv Engen. Early Step er et lesestimuleringsopplegg som kombinerer det beste både fra lydmetoden og helordsmetoden. Opplegget har vist seg å være spesielt effektiv ved individuell undervisning av lesesvake elever (se abstrakt av Santa og Høiens artikkel i Reading Research Quarterly). Boken gir en grundig innføring i teorigrunnlaget bak Early Steps, og gir en grundig veiledning om hvordan det pedagogiske opplegget kan gjennomføres både i individuelle tiltak og i samlet klasse.