Ny kunde? Registrer deg her!

Hvorfor registrere deg?

  • Raskere utsjekk
  • Se logg over tidligere kjøp
  • Motta gode tilbud og anbefalinger
Registrer deg her
Velg kundetype:
E-post:

Haugenbok.no Fagbøker Læring gjennom stimulerende samspill

Læring gjennom stimulerende samspill

Læring gjennom stimulerende samspill

Læring gjennom stimulerende samspill (veiledning, vurdering og ledelse)

Forfatter Fagbokforl.

Levering 2-6 dager

479,- Nå 410,-

ISBN:

9788245002133

Forlag:

Fagbokforl.

Trykkeår:

2004

Utgitt:

2004

Utgave:

1

Sider:

354

Vekt:

534 gr

Alder:

Voksen

Læring gjennom stimulerende samspill
Fagbokforl.
9788245002133

Forlagets omtale:

Denne boka presenterer en plattform for å etablere felles forståelse av sentrale vilkår for effektiv læring studenter og lærere imellom. Boka presenterer sentrale sider ved læring, motivasjon, veiledning, kommunikasjon, didaktikk, ledelse av læring, vurdering og utvikling av læringskvalitet. Bokas LES MER grunnleggende perspektiv er veiledning, og den er skrevet for "ikke-pedagoger" i teoretisk betydning av begrepet pedagogikk. Det betyr at boka ikke forutsetter at leseren har formell pedagogisk kompetanse. Boka er full av gode eksempler hentet fra universitet, høyskole og opplæring i arbeidslivet, men representerer samtidig praktisk pedagogikk på en måte som er relevant for alle som jobber med undervisning og læring. Den er i første rekke skrevet for lærere og læringsassistenter i høgskole- og universitetssektoren, og forfatteren henter mange eksempler fra hverdagen til lærere og læringsassistenter. Geir Halland er universitetslektor ved NTNU der han arbeider med pedagogisk utviklingsprogram for vitenskapelig ansatte og opplæring av læringsassistenter. Han er også mye brukt på personalseminarer og planleggingsdager og har skrevet flere bøker innenfor veiledning, vurdering, didaktikk og voksenopplæring. LES MINDRE Forlagets omtale Denne boka presenterer en plattform for å etablere felles forståelse av sentrale vilkår for effektiv læring studenter og lærere imellom. Boka presenterer sentrale sider ved læring, motivasjon, veiledning, kommunikasjon, didaktikk, ledelse av læring, vurdering og utvikling av læringskvalitet. Bokas grunnleggende perspektiv er veiledning, og den er skrevet for "ikke-pedagoger" i teoretisk betydning av begrepet pedagogikk. Det betyr at boka ikke forutsetter at leseren har formell pedagogisk kompetanse. Boka er full av gode eksempler hentet fra universitet, høyskole og opplæring i arbeidslivet, men representerer samtidig praktisk pedagogikk på en måte som er relevant for alle som jobber med undervisning og læring. Den er i første rekke skrevet for lærere og læringsassistenter i høgskole- og universitetssektoren, og forfatteren henter mange eksempler fra hverdagen til lærere og læringsassistenter. Geir Halland er universitetslektor ved NTNU der han arbeider med pedagogisk utviklingsprogram for vitenskapelig ansatte og opplæring av læringsassistenter. Han er også mye brukt på personalseminarer og planleggingsdager og har skrevet flere bøker innenfor veiledning, vurdering, didaktikk og voksenopplæring.

Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.