Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Generell pedagogikk Læring og medvirkning

    Læring og medvirkning

    Læring og medvirkning

    Læring og medvirkning

    Levering 2-6 dager

    389,- Nå 336,-

    ISBN:

    9788215017808

    Forlag:

    Universitetsforl.

    Trykkeår:

    2010

    Utgitt:

    2010

    Utgave:

    1

    Sider:

    234

    Vekt:

    504 gr

    Alder:

    Voksen

    Læring og medvirkning
    Universitetsforl.
    9788215017808

    Haugenboks omtale:

    Boka inneholder 13 artikler fra forskningsprosjekter i program for Praksisrettet FoU for barnehage, grunnopplæring og lærerutdanning. Artiklene kaster lys over relasjonen mellom læring og medvirkning både for barnehagebarn, elever på ulike trinn i grunnopplæringen og for lærere i aktive undervisning LES MER ssituasjoner. LES MINDRE Haugenboks omtale Boka inneholder 13 artikler fra forskningsprosjekter i program for Praksisrettet FoU for barnehage, grunnopplæring og lærerutdanning. Artiklene kaster lys over relasjonen mellom læring og medvirkning både for barnehagebarn, elever på ulike trinn i grunnopplæringen og for lærere i aktive undervisningssituasjoner.

    Forlagets omtale:

    Denne artikkelsamlingen formidler en del av resultatene fra PRAKSISFoU (Program for praksisrettet FoU for barnehage, grunnopplæring og lærerutdanning), som ble initiert av Kunnskapsdepartementet i 2005, og som avsluttes i 2011. Artiklene er skrevet dels av prosjektlederne og dels av LES MER prosjektmedarbeiderne. De inneholder både teoretisk og metodisk refleksjon og empirisk baserte resultater fra det praktiske arbeidet. Hensikten med programmet har vært å bedre relasjonen mellom praksisfeltet og dets institusjoner og de som har sitt virke i lærerutdanningene. Forfatterne legger derfor spesiell vekt på endringsprosesser, eventuelt hva som kan hindre at endringer og forbedringer finner sted. Boka er delt i tre: Lærernes medvirkning - Barns medvirkning - Elevers medvirkning LES MINDRE Forlagets omtale Denne artikkelsamlingen formidler en del av resultatene fra PRAKSISFoU (Program for praksisrettet FoU for barnehage, grunnopplæring og lærerutdanning), som ble initiert av Kunnskapsdepartementet i 2005, og som avsluttes i 2011. Artiklene er skrevet dels av prosjektlederne og dels av prosjektmedarbeiderne. De inneholder både teoretisk og metodisk refleksjon og empirisk baserte resultater fra det praktiske arbeidet. Hensikten med programmet har vært å bedre relasjonen mellom praksisfeltet og dets institusjoner og de som har sitt virke i lærerutdanningene. Forfatterne legger derfor spesiell vekt på endringsprosesser, eventuelt hva som kan hindre at endringer og forbedringer finner sted. Boka er delt i tre: Lærernes medvirkning - Barns medvirkning - Elevers medvirkning