Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Førskolepedagogikk Læring

    Læring

    ISBN:

    9788202473860

    Forlag:

    Cappelen Damm akademisk

    Trykkeår:

    2016

    Utgitt:

    2016

    Utgave:

    1

    Sider:

    159

    Vekt:

    254 gr

    Alder:

    Voksen

    Serie:

    20150910144645831 (nr. Barndom i barnehagen)

    Språk:

    Bokmål, Nynorsk og Dansk

    Læring
    Cappelen Damm akademisk
    9788202473860

    Forlagets omtale:

    Hvordan barn lærer har alltid vært et sentralt pedagogisk forskningstema. I Barndom i barnehagen: LÆRING presenterer nordiske forskere ny kunnskap om barns læring. Artiklene i denne fagfellevurderte vitenskapelige antologien er et bidrag til den pågående utviklingen av ny innsikt i hvordan barn LES MER lærer. Forskningen springer ut av forskjellige forskningstradisjoner innenfor samfunnsvitenskap og humaniora. Artiklene har relevans som aktuell forskning for profesjonelt arbeid med barn. Forskerne drøfter blant annet tema som: eventyr og barns erfaringer lek som læringsarena språktilegnelse undring lek utendørs og helhetlig læring syn på læring i barnehage og skole Artiklene i boka bidrar med ny kunnskap som gir utdypet forståelse for barns læring innenfor institusjonelle rammer. LÆRING er bok nr. 2 i serien Barndom i barnehagen. Første bok heter VENNSKAP. LES MINDRE Forlagets omtale Hvordan barn lærer har alltid vært et sentralt pedagogisk forskningstema. I Barndom i barnehagen: LÆRING presenterer nordiske forskere ny kunnskap om barns læring. Artiklene i denne fagfellevurderte vitenskapelige antologien er et bidrag til den pågående utviklingen av ny innsikt i hvordan barn lærer. Forskningen springer ut av forskjellige forskningstradisjoner innenfor samfunnsvitenskap og humaniora. Artiklene har relevans som aktuell forskning for profesjonelt arbeid med barn. Forskerne drøfter blant annet tema som: eventyr og barns erfaringer lek som læringsarena språktilegnelse undring lek utendørs og helhetlig læring syn på læring i barnehage og skole Artiklene i boka bidrar med ny kunnskap som gir utdypet forståelse for barns læring innenfor institusjonelle rammer. LÆRING er bok nr. 2 i serien Barndom i barnehagen. Første bok heter VENNSKAP.