Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Ledelse i anerkjente skoler

    Ledelse i anerkjente skoler

    Ledelse i anerkjente skoler

    Ledelse i anerkjente skoler

    På lager - sendes nå ( 1 stk. )

    429,- Nå 371,-

    ISBN:

    9788215008264

    Forlag:

    Universitetsforl.

    Trykkeår:

    2006

    Utgitt:

    2006

    Utgave:

    1

    Sider:

    296

    Vekt:

    553 gr

    Alder:

    Voksen

    Språk:

    Bokmål og Nynorsk

    Ledelse i anerkjente skoler
    Universitetsforl.
    9788215008264

    Haugenboks omtale:

    Boka tar for seg skoleledelse som aktivitet i anerkjente skoler. Her presenteres ny forskning om skoleledelse slik den manifesterer seg ved noen utvalgte norske demonstrasjonsskoler. Den norske studien inngår i en internasjonal komparativ studie, Successful School Leadership Project, hvor hensikten LES MER har vært å forstå hva som oppfattes som god skoleledelse på tvers av land. I bokas avslutningskapittel drøftes resultatene fra de norske skolene i lys av kjennetegn ved skoleledelse i USA, England, Australia, Kina, Danmark og Sverige. Målgruppe er studenter innenfor studier i ledelse og utdanningsvitenskap, men boka kan også være av interesse for praktiserende skoleledere og lærere. Har register og litteraturliste. LES MINDRE Haugenboks omtale Boka tar for seg skoleledelse som aktivitet i anerkjente skoler. Her presenteres ny forskning om skoleledelse slik den manifesterer seg ved noen utvalgte norske demonstrasjonsskoler. Den norske studien inngår i en internasjonal komparativ studie, Successful School Leadership Project, hvor hensikten har vært å forstå hva som oppfattes som god skoleledelse på tvers av land. I bokas avslutningskapittel drøftes resultatene fra de norske skolene i lys av kjennetegn ved skoleledelse i USA, England, Australia, Kina, Danmark og Sverige. Målgruppe er studenter innenfor studier i ledelse og utdanningsvitenskap, men boka kan også være av interesse for praktiserende skoleledere og lærere. Har register og litteraturliste.