Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Generell pedagogikk Lederidentiteter i skolen

    Lederidentiteter i skolen

    Lederidentiteter i skolen

    Lederidentiteter i skolen (posisjonering, forhandlinger og tilhørighet)

    Forfatter Universitetsforl.

    På lager - sendes nå ( 3 stk. )

    449,- Nå 388,-

    ISBN:

    9788215002873

    Forlag:

    Universitetsforl.

    Trykkeår:

    2009

    Utgitt:

    2004

    Utgave:

    1

    Sider:

    235

    Vekt:

    450 gr

    Alder:

    Voksen

    Lederidentiteter i skolen
    Universitetsforl.
    9788215002873

    Haugenboks omtale:

    Forfatteren har intervjuet rektorer som er i ulike karrierefaser, og som arbeider som skoleledere i fire forskjellige land. Rektorene forteller hva som gjør jobben meningsfull, spennende og utfordrende, og hva som har betydning for hvordan de opplever seg selv som ledere. Forfatteren viser hvordan d LES MER e samfunnsmessige strukturene, etablerte lokale tradisjoner og snakk om ledelse virker inn på hvordan den enkelte forstår seg selv og sin egen lederidentitet. Målgruppa for boka er først og fremst studenter i ledelse og utdanningsvitenskap, men boka vil også kunne være interessant for praktiserende skoleledere og lærere. Har litteraturliste og register. LES MINDRE Haugenboks omtale Forfatteren har intervjuet rektorer som er i ulike karrierefaser, og som arbeider som skoleledere i fire forskjellige land. Rektorene forteller hva som gjør jobben meningsfull, spennende og utfordrende, og hva som har betydning for hvordan de opplever seg selv som ledere. Forfatteren viser hvordan de samfunnsmessige strukturene, etablerte lokale tradisjoner og snakk om ledelse virker inn på hvordan den enkelte forstår seg selv og sin egen lederidentitet. Målgruppa for boka er først og fremst studenter i ledelse og utdanningsvitenskap, men boka vil også kunne være interessant for praktiserende skoleledere og lærere. Har litteraturliste og register.