Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Generell pedagogikk Leiing av endringsarbeid i skulen

    Leiing av endringsarbeid i skulen

    Leiing av endringsarbeid i skulen

    Leiing av endringsarbeid i skulen

    Forfatter Gyldendal akademisk

    (David Keeping - Illustratør)

    Gyldendal akademisk

    På lager - sendes nå ( 5 stk. )

    399,- Nå 345,-

    ISBN:

    9788205421554

    Forlag:

    Gyldendal akademisk

    Trykkeår:

    2014

    Utgitt:

    2012

    Utgave:

    1

    Sider:

    209

    Vekt:

    336 gr

    Alder:

    Voksen

    Leiing av endringsarbeid i skulen
    Gyldendal akademisk
    9788205421554

    Forlagets omtale:

    Forfattaren skriv med utgangspunkt i forskingsbasert kunnskap om endringsprosessar i skulen. Ho drøftar sentrale aspekt ved endringsprosessen som leiing, samarbeid og rolla til skuleeigar i lys av teori og forskning. Vidare viser ho korleis ein kan omsetje kunnskap om endringsarbeid til praktisk LES MER handling som kan endre eller vidareutvikle praksis.. Dei fleste endringsarbeid gir få eller ingen resultat fordi ein ikkje arbeider nok med implementeringsprosessen når forskingsbaserte tiltak vert sette i gang. Når til dømes eit program mot mobbing ikkje gir noko godt resultat ved ein skule, er programmet sjeldan problemet. Manglande resultat har årsak i at programmet ikkje er implementert godt nok til å gi resultat. Uansett kva type endringsarbeid ein skal i gang med, krev det god implementering. Boka er viktig for alle som ynskjer forskingsbasert kunnskap om endringsprosessar og korleis slik kunnskap kan omsetjast til praksis. Såleis er boka relevant både for tilsette i skulen, studentar på master eller vidareutdanning og forskarar. LES MINDRE Forlagets omtale Forfattaren skriv med utgangspunkt i forskingsbasert kunnskap om endringsprosessar i skulen. Ho drøftar sentrale aspekt ved endringsprosessen som leiing, samarbeid og rolla til skuleeigar i lys av teori og forskning. Vidare viser ho korleis ein kan omsetje kunnskap om endringsarbeid til praktisk handling som kan endre eller vidareutvikle praksis.. Dei fleste endringsarbeid gir få eller ingen resultat fordi ein ikkje arbeider nok med implementeringsprosessen når forskingsbaserte tiltak vert sette i gang. Når til dømes eit program mot mobbing ikkje gir noko godt resultat ved ein skule, er programmet sjeldan problemet. Manglande resultat har årsak i at programmet ikkje er implementert godt nok til å gi resultat. Uansett kva type endringsarbeid ein skal i gang med, krev det god implementering. Boka er viktig for alle som ynskjer forskingsbasert kunnskap om endringsprosessar og korleis slik kunnskap kan omsetjast til praksis. Såleis er boka relevant både for tilsette i skulen, studentar på master eller vidareutdanning og forskarar.

    Emner: Skolen Ledelse
    Alternative utgaver
    Leiing av endringsarbeid i skulen Sigrun K. Ertesvåg
    E-bok i salg / nedlastbar / les info først
    E-bok, Bokmål
    436,-
    Kjøp på Ebok.no