Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Førskolepedagogikk Lek - opplevelse - læring

    Lek - opplevelse - læring

    Lek - opplevelse - læring

    Lek - opplevelse - læring (i barnehage og skole)

    Forfatter Universitetsforl.

    På lager - sendes nå ( 4 stk. )

    399,- Nå 345,-

    ISBN:

    9788215018133

    Forlag:

    Universitetsforl.

    Trykkeår:

    2014

    Utgitt:

    2011

    Utgave:

    3

    Sider:

    277

    Vekt:

    582 gr

    Alder:

    Voksen

    Lek - opplevelse - læring
    Universitetsforl.
    9788215018133

    Haugenboks omtale:

    Boka retter fokus mot barns lek og læring i barnehage og skole i lys av reformene på 90-tallet. Forfatteren drøfter hva vi kan forstå med begrepene lek og læring samtidig som han gir en omfattende oversikt over temaene i forhold til læreplaner, teorier og forskning på feltet. Det legges særlig vekt LES MER på nyere nordisk og internasjonal forskning. Boka tar opp praktiske og didaktiske utfordringer som førskolelærere, allmennlærere, foreldre og andre som arbeider med barn står overfor når de skal legge til rette for barns opplevelser og utfoldelse med læring som overordnet mål. Har litteraturliste og register. LES MINDRE Haugenboks omtale Boka retter fokus mot barns lek og læring i barnehage og skole i lys av reformene på 90-tallet. Forfatteren drøfter hva vi kan forstå med begrepene lek og læring samtidig som han gir en omfattende oversikt over temaene i forhold til læreplaner, teorier og forskning på feltet. Det legges særlig vekt på nyere nordisk og internasjonal forskning. Boka tar opp praktiske og didaktiske utfordringer som førskolelærere, allmennlærere, foreldre og andre som arbeider med barn står overfor når de skal legge til rette for barns opplevelser og utfoldelse med læring som overordnet mål. Har litteraturliste og register.