Bok
Forfatter
Emner
Omtaler

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Les mindre - forstå mer!

    Les mindre - forstå mer!

    Les mindre - forstå mer!

    Les mindre - forstå mer! (strategier for lesing av fagtekster, 8.-13. trinn)

    Forfatter Gyldendal akademisk

    (Ann Elisabeth Gunnulfsen - Forfatter)

    Gyldendal akademisk

    På lager - sendes nå ( 1 stk. )

    549,- Nå 475,-

    ISBN:

    9788205425170

    Forlag:

    Gyldendal akademisk

    Trykkeår:

    2013

    Utgitt:

    2012

    Utgave:

    1

    Sider:

    354

    Vekt:

    694 gr

    Alder:

    Voksen

    Les mindre - forstå mer!
    Gyldendal akademisk
    9788205425170

    Forlagets omtale:

    Hvordan leser dine elever? Mange elever på ungdomstrinnet og i videregående skole leser hele teksten, fra første til siste ord ? systematisk og lineært ? eller de gir opp underveis. I denne boka viser Lisbeth M. Brevik og Ann Elisabeth Gunnulfsen alternative måter å lese på, avhengig av hensikten LES MER med lesingen og hvilken sjanger elevene skal lese. Når elevene planlegger egen lesing og forbereder seg, øker sjansen for at de forstår mer av det de leser. Forståelse er et resultat av leseprosessen og bruk av lesestrategier både før, under og etter lesing. Forfatterne viser hvordan du kan hjelpe elevene til å lese effektivt. Du kan modellere ulike lesestrategier for elevene, og gjøre dem oppmerksomme på egen leseprosess. Dette resulterer i at de kan lese mindre men forstå mer! LES MINDRE Forlagets omtale Hvordan leser dine elever? Mange elever på ungdomstrinnet og i videregående skole leser hele teksten, fra første til siste ord ? systematisk og lineært ? eller de gir opp underveis. I denne boka viser Lisbeth M. Brevik og Ann Elisabeth Gunnulfsen alternative måter å lese på, avhengig av hensikten med lesingen og hvilken sjanger elevene skal lese. Når elevene planlegger egen lesing og forbereder seg, øker sjansen for at de forstår mer av det de leser. Forståelse er et resultat av leseprosessen og bruk av lesestrategier både før, under og etter lesing. Forfatterne viser hvordan du kan hjelpe elevene til å lese effektivt. Du kan modellere ulike lesestrategier for elevene, og gjøre dem oppmerksomme på egen leseprosess. Dette resulterer i at de kan lese mindre men forstå mer!

    Alternative utgaver
    Les mindre - forstå mer!, strategier for... Lisbeth M. Brevik
    E-bok i salg / nedlastbar / les info først
    E-bok, Bokmål
    599,-
    Kjøp på Ebok.no

    Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

    Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
    Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
    Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.