Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Generell pedagogikk Les mindre - forstå mer!

    Les mindre - forstå mer!

    Les mindre - forstå mer!

    Les mindre - forstå mer! (8.-13. trinn)

    Forfatter Gyldendal akademisk

    (Ann Elisabeth Gunnulfsen - Forfatter)

    Gyldendal akademisk

    E-bok i salg / nedlastbar / les info først

    586,-

    ISBN:

    9788205456273

    Forlag:

    Gyldendal akademisk

    Trykkeår:

    2013

    Utgitt:

    2013

    Utgave:

    1

    Sider:

    354

    Alder:

    Voksen

    Filformat:

    EPUB

    DRM:

    TDRM

    Les mindre - forstå mer!
    Gyldendal akademisk
    9788205456273

    Forlagets omtale:

    Hvordan leser dine elever? Mange elever på ungdomstrinnet og i videregående skole leser hele teksten, fra første til siste ord - systematisk og lineært - eller de gir opp underveis. I denne boka viser Lisbeth M. Brevik og Ann Elisabeth Gunnulfsen alternative måter å lese på, avhengig av hensikten LES MER med lesingen og hvilken sjanger elevene skal lese. Når elevene planlegger egen lesing og forbereder seg, øker sjansen for at de forstår mer av det de leser. Forståelse er et resultat av leseprosessen og bruk av lesestrategier både før, under og etter lesing. Forfatterne viser hvordan du kan hjelpe elevene til å lese effektivt. Du kan modellere ulike lesestrategier for elevene, og gjøre dem oppmerksomme på egen leseprosess. Dette resulterer i at de kan lese mindre men forstå mer! LES MINDRE Forlagets omtale Hvordan leser dine elever? Mange elever på ungdomstrinnet og i videregående skole leser hele teksten, fra første til siste ord - systematisk og lineært - eller de gir opp underveis. I denne boka viser Lisbeth M. Brevik og Ann Elisabeth Gunnulfsen alternative måter å lese på, avhengig av hensikten med lesingen og hvilken sjanger elevene skal lese. Når elevene planlegger egen lesing og forbereder seg, øker sjansen for at de forstår mer av det de leser. Forståelse er et resultat av leseprosessen og bruk av lesestrategier både før, under og etter lesing. Forfatterne viser hvordan du kan hjelpe elevene til å lese effektivt. Du kan modellere ulike lesestrategier for elevene, og gjøre dem oppmerksomme på egen leseprosess. Dette resulterer i at de kan lese mindre men forstå mer!

    Alternative utgaver
    Les mindre - forstå mer!, strategier for... Lisbeth M. Brevik
    På lager - sendes nå ( 2 stk. )
    Heftet, Bokmål
    529,- NÅ 458,-
    Kjøp