Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Førskolepedagogikk Lyttende pedagogikk

    Lyttende pedagogikk

    Lyttende pedagogikk

    Lyttende pedagogikk (etikk og demokrati i pedagogisk arbeid)

    Forfatter Universitetsforl.

    (Hillevi Lenz Taguchi - Forfatter)

    Universitetsforl.

    (Astrid Manger - Oversetter)

    Universitetsforl.

    På lager - sendes nå ( 6 stk. )

    399,- Nå 345,-

    ISBN:

    9788215009575

    Forlag:

    Universitetsforl.

    Trykkeår:

    2015

    Utgitt:

    2006

    Utgave:

    1

    Sider:

    154

    Vekt:

    392 gr

    Alder:

    Voksen

    Lyttende pedagogikk
    Universitetsforl.
    9788215009575

    Haugenboks omtale:

    Boka viser hvordan en både kan ivareta det enkelte barns interesser, kompetanse og væremåte, samtidig som en hele tiden har fokus på det verdifulle samarbeidet barna i mellom. De pedagogiske og filosofiske tankene som ligger bak stammer fra barnehagene i Reggio Emilia i Italia. Med litteraturliste. Haugenboks omtale Boka viser hvordan en både kan ivareta det enkelte barns interesser, kompetanse og væremåte, samtidig som en hele tiden har fokus på det verdifulle samarbeidet barna i mellom. De pedagogiske og filosofiske tankene som ligger bak stammer fra barnehagene i Reggio Emilia i Italia. Med litteraturliste.

    Forlagets omtale:

    Dette er en bok man vil kjenne seg igjen i, og en bok alle i barnehagen kan lese. Den handler om det daglige arbeidet og viser hvordan en både kan ivareta det enkelte barns interesser, kompetanse og væremåte, samtidig som en hele tiden har fokus på det verdifulle samarbeidet barna i mellom. Arbeid LES MER med pedagogisk dokumentasjon åpner for en ny og annerledes forståelse av barn og barns vei til kunnskap. Boka har inspirerende eksempler fra barnehagehverdagen. Kombinert med teoretiske perspektiver til alle spørsmålsformuleringene, gir det en praksisnær bok. De pedagogiske og filosofiske tankene som ligger bak stammer fra barnehagene i Reggio Emilia i Italia. "En av de viktigste bøkene som er skrevet om læring, samspill og dialog mellom barn og voksne i dagens barnehage" (Astrid Manger, virksomhetsleder for kommunale barnehager i Notodden kommune) LES MINDRE Forlagets omtale Dette er en bok man vil kjenne seg igjen i, og en bok alle i barnehagen kan lese. Den handler om det daglige arbeidet og viser hvordan en både kan ivareta det enkelte barns interesser, kompetanse og væremåte, samtidig som en hele tiden har fokus på det verdifulle samarbeidet barna i mellom. Arbeid med pedagogisk dokumentasjon åpner for en ny og annerledes forståelse av barn og barns vei til kunnskap. Boka har inspirerende eksempler fra barnehagehverdagen. Kombinert med teoretiske perspektiver til alle spørsmålsformuleringene, gir det en praksisnær bok. De pedagogiske og filosofiske tankene som ligger bak stammer fra barnehagene i Reggio Emilia i Italia. "En av de viktigste bøkene som er skrevet om læring, samspill og dialog mellom barn og voksne i dagens barnehage" (Astrid Manger, virksomhetsleder for kommunale barnehager i Notodden kommune)