Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Generell pedagogikk Mange erfaringer i mange rom

    Mange erfaringer i mange rom

    Mange erfaringer i mange rom

    Mange erfaringer i mange rom (variert undervisning i klasserom, museum og naturen)

    Forfatter Abstrakt

    Levering 2-6 dager

    235,- Nå 203,-

    ISBN:

    9788279352952

    Forlag:

    Abstrakt

    Trykkeår:

    2010

    Utgitt:

    2010

    Utgave:

    1

    Sider:

    201

    Vekt:

    252 gr

    Alder:

    Voksen

    Mange erfaringer i mange rom
    Abstrakt
    9788279352952

    Haugenboks omtale:

    Denne boken handler om hvor viktig det er med variert undervisning. Den er delt i tre, og de to første delene tar for seg det teoretiske, mens siste del inneholder konkrete eksempler. Med litteraturliste. Haugenboks omtale Denne boken handler om hvor viktig det er med variert undervisning. Den er delt i tre, og de to første delene tar for seg det teoretiske, mens siste del inneholder konkrete eksempler. Med litteraturliste.

    Forlagets omtale:

    En variert undervisning er for viktig for elevens utbytte. Det er ikke bare variasjon i aktiviteter, men også variasjon av læringsarenaer, som gjenspeiles i tittelen: "Mange erfaringer i mange rom". Boka drøfter hvordan man kan tilrettelegge undervisningen slik at elevene både opplever mestring og LES MER blir utfordret, og hvordan elevenes prestasjoner preges av å gå ut av klasserommet. Leserne får et teoretisk rammeverk som kan veilede lærer og andre formidler mot en variert undervisning og noen helt konkrete eksempler på hvordan dette kan gjøres. LES MINDRE Forlagets omtale En variert undervisning er for viktig for elevens utbytte. Det er ikke bare variasjon i aktiviteter, men også variasjon av læringsarenaer, som gjenspeiles i tittelen: "Mange erfaringer i mange rom". Boka drøfter hvordan man kan tilrettelegge undervisningen slik at elevene både opplever mestring og blir utfordret, og hvordan elevenes prestasjoner preges av å gå ut av klasserommet. Leserne får et teoretisk rammeverk som kan veilede lærer og andre formidler mot en variert undervisning og noen helt konkrete eksempler på hvordan dette kan gjøres.