Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Generell pedagogikk Matematikkdidaktikk i klasserommet

    Matematikkdidaktikk i klasserommet

    Matematikkdidaktikk i klasserommet

    Matematikkdidaktikk i klasserommet

    Forfatter Universitetsforl.

    (Marianne Maugesten - Forfatter)

    Universitetsforl.

    På lager - sendes nå ( 5 stk. )

    359,- Nå 311,-

    ISBN:

    9788215025216

    Forlag:

    Universitetsforl.

    Trykkeår:

    2015

    Utgitt:

    2015

    Utgave:

    2

    Sider:

    235

    Vekt:

    505 gr

    Alder:

    Voksen

    Matematikkdidaktikk i klasserommet
    Universitetsforl.
    9788215025216

    Forlagets omtale:

    Matematikkdidaktikk i klasserommet er en oppdatert lærebok i matematikkdidaktikk, hovedsakelig beregnet for lærerstudenter, lærere i etter- og videreutdanning og i ungdomsskolen. I boka legges det vekt på matematikkundervisningen i klasserommet og på å knytte teoretiske kunnskaper til praktiske LES MER situasjoner. Innholdet i denne boka vil bidra til at lærere og studenter kan - bruke sitt kreative potensial og gi en variert undervisning - få innblikk i nye ideer og metoder for å tilpasse undervisningen - bli flinkere til å evaluere sin egen didaktikk Metodene og prinsippene konkretiseres gjennom eksempler med utgangspunkt i kompetansemål fra mellomtrinnet, ungdomstrinnet og videregående skole. LES MINDRE Forlagets omtale Matematikkdidaktikk i klasserommet er en oppdatert lærebok i matematikkdidaktikk, hovedsakelig beregnet for lærerstudenter, lærere i etter- og videreutdanning og i ungdomsskolen. I boka legges det vekt på matematikkundervisningen i klasserommet og på å knytte teoretiske kunnskaper til praktiske situasjoner. Innholdet i denne boka vil bidra til at lærere og studenter kan - bruke sitt kreative potensial og gi en variert undervisning - få innblikk i nye ideer og metoder for å tilpasse undervisningen - bli flinkere til å evaluere sin egen didaktikk Metodene og prinsippene konkretiseres gjennom eksempler med utgangspunkt i kompetansemål fra mellomtrinnet, ungdomstrinnet og videregående skole.