Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Førskolepedagogikk Mening, mot og menneskeverd

    Mening, mot og menneskeverd

    Mening, mot og menneskeverd

    Mening, mot og menneskeverd (god pedagogisk praksis og faglige prosesser i barnehagen)

    Forfatter Kommuneforl.

    På lager - sendes nå ( 2 stk. )

    329,-

    ISBN:

    9788244622882

    Forlag:

    Kommuneforl.

    Trykkeår:

    2016

    Utgitt:

    2016

    Utgave:

    1

    Sider:

    115

    Vekt:

    255 gr

    Alder:

    Voksen

    Mening, mot og menneskeverd
    Kommuneforl.
    9788244622882

    Forlagets omtale:

    Denne boken handler om hvordan voksne kan fokusere på, synliggjøre, videreformidle og ordsette god pedagogisk praksis og relasjonskompetanse med utgangspunkt i felles verdier forankret i formålsparagrafen for barnehagen. Forfatteren viser hvordan man kan jobbe fram god pedagogisk praksis og LES MER faglige prosesser i personalgruppen med barneperspektiv i sentrum. Boken løfter frem barnehageansattes ansvar for og muligheter til å bidra til en trygg barndom og viser hvordan det relasjonelle motet hos barnehageansatte kan vokse frem som en konsekvens av bevissthet om god pedagogisk praksis og reflektert menneskesyn. Menneskeverdrefleksjon er en gjennomgående grunntone i boken. LES MINDRE Forlagets omtale Denne boken handler om hvordan voksne kan fokusere på, synliggjøre, videreformidle og ordsette god pedagogisk praksis og relasjonskompetanse med utgangspunkt i felles verdier forankret i formålsparagrafen for barnehagen. Forfatteren viser hvordan man kan jobbe fram god pedagogisk praksis og faglige prosesser i personalgruppen med barneperspektiv i sentrum. Boken løfter frem barnehageansattes ansvar for og muligheter til å bidra til en trygg barndom og viser hvordan det relasjonelle motet hos barnehageansatte kan vokse frem som en konsekvens av bevissthet om god pedagogisk praksis og reflektert menneskesyn. Menneskeverdrefleksjon er en gjennomgående grunntone i boken.