Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Spesialpedagogikk Multimetodisk modell for tilpasset opplæring

    Multimetodisk modell for tilpasset opplæring

    Multimetodisk modell for tilpasset opplæring

    Multimetodisk modell for tilpasset opplæring (pedagogisk-metodiske ideer for å arbeide etter Kunnskapsløftet i flerspråklige klasser)

    Forfatter Kolofon

    (Mette Krogh - Illustratør)

    Kolofon

    Levering 2-12 dager

    270,- Nå 234,-

    ISBN:

    9788230003305

    Forlag:

    Kolofon

    Trykkeår:

    2007

    Utgitt:

    2007

    Utgave:

    1

    Sider:

    131

    Alder:

    Voksen

    Multimetodisk modell for tilpasset opplæring
    Kolofon
    9788230003305

    Haugenboks omtale:

    Boken presenterer ulike pedagogiske-metodiske ideer, arbeidsmåter, kooperative læringsaktiviteter og en rekke kopieringsoriginaler av læremidler som kan brukes til å sette i gang grupperettete og/eller individopprettete tiltak for tilpasset læring. Boken er egnet for allmennlærere, tospråklige lærer LES MER e og spesialpedagoger som til daglig jobber med ulike elevgrupper i ordinære flerspråklige klasser. LES MINDRE Haugenboks omtale Boken presenterer ulike pedagogiske-metodiske ideer, arbeidsmåter, kooperative læringsaktiviteter og en rekke kopieringsoriginaler av læremidler som kan brukes til å sette i gang grupperettete og/eller individopprettete tiltak for tilpasset læring. Boken er egnet for allmennlærere, tospråklige lærere og spesialpedagoger som til daglig jobber med ulike elevgrupper i ordinære flerspråklige klasser.

    Forlagets omtale:

    Multimetodisk modell for tilpasset opplæring (MMTO) er en pedagogogisk-metodisk idebok. Boka tar opp temabasert opplæring der språkopplæring, språklige delferdigheter, begreperfokusert opplæring, kooperativ læring, praktisk-pedagogisk bruk av læringsstiler, læringsstrategier og ulike metoder for LES MER gruppearbeid og elevsamarbeid står sentralt. Boka henvender seg til allmennlærere, tospråklige lærere og spesialpedagoger som til daglig jobber med ulike elevgrupper i ordinære flerspråklige klasser. Boka presenterer en rekke pedagogisk-metodiske ideer, arbeidsmåter, kooperative læringsaktiviteter og en rekke kopieringsoriginaler av læremidler som kan brukes til å sette i gang grupperettete og/eller individrettete tiltak for tilpasset opplæring. Meral R. Øzerk er rådgiver ved Torshov kompetansesenter. Hun har mastergrad i spesialpedagogikk og hovedfag i barnehagepedagogikk. Hun har lærerutdanning og førskolelærerutdanning, og tidligere jobbet som allmennlærer, førskolelærer og spesialpedagog. Hun har tidligere utarbeidet læremidler og gitt ut artikler om multikulturell rådgivning, begynneropplæring, barn med oppmerksomhetsvansker og relasjonsvansker. LES MINDRE Forlagets omtale Multimetodisk modell for tilpasset opplæring (MMTO) er en pedagogogisk-metodisk idebok. Boka tar opp temabasert opplæring der språkopplæring, språklige delferdigheter, begreperfokusert opplæring, kooperativ læring, praktisk-pedagogisk bruk av læringsstiler, læringsstrategier og ulike metoder for gruppearbeid og elevsamarbeid står sentralt. Boka henvender seg til allmennlærere, tospråklige lærere og spesialpedagoger som til daglig jobber med ulike elevgrupper i ordinære flerspråklige klasser. Boka presenterer en rekke pedagogisk-metodiske ideer, arbeidsmåter, kooperative læringsaktiviteter og en rekke kopieringsoriginaler av læremidler som kan brukes til å sette i gang grupperettete og/eller individrettete tiltak for tilpasset opplæring. Meral R. Øzerk er rådgiver ved Torshov kompetansesenter. Hun har mastergrad i spesialpedagogikk og hovedfag i barnehagepedagogikk. Hun har lærerutdanning og førskolelærerutdanning, og tidligere jobbet som allmennlærer, førskolelærer og spesialpedagog. Hun har tidligere utarbeidet læremidler og gitt ut artikler om multikulturell rådgivning, begynneropplæring, barn med oppmerksomhetsvansker og relasjonsvansker.