Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Generell pedagogikk Nervepirrende pedagogikk

    Nervepirrende pedagogikk

    Nervepirrende pedagogikk

    Nervepirrende pedagogikk (en introduksjon til pedagogisk nevrovitenskap, en introduktion til pædagogisk neurovidenskab)

    Levering 2-6 dager

    398,- Nå 344,-

    ISBN:

    9788244613019

    Forlag:

    Kommuneforl.

    Trykkeår:

    2007

    Utgitt:

    2007

    Utgave:

    1

    Sider:

    248

    Vekt:

    510 gr

    Alder:

    Voksen

    Nervepirrende pedagogikk
    Kommuneforl.
    9788244613019

    Haugenboks omtale:

    Boken handler om hvordan den nevrovitenskapelige forskningen kommer til nytte i pedagogikkens verden. Den ser på hvor langt forskningen har kommet, og hvor veien går herfra. Henvender seg til pedagoger, studenter og forskere. Haugenboks omtale Boken handler om hvordan den nevrovitenskapelige forskningen kommer til nytte i pedagogikkens verden. Den ser på hvor langt forskningen har kommet, og hvor veien går herfra. Henvender seg til pedagoger, studenter og forskere.

    Forlagets omtale:

    Hvordan kan kunnskap om hjernens utvikling brukes i pedagogikken? Blir vi klokere av å bevege oss? Er den utbredte bruken av Mange intelligenser i skolesystemet å gå for langt? Og kan vi kreve at barn skal ta ansvar for egen læring? Boken gir en bred introduksjon til pedagogisk nevrovitenskap - et LES MER nytt og svært spennende felt som setter kunnskap fra nevrovitenskap sammen med pedagogikk. Fordi vi lærer med hjernen, og fordi pedagogikk dreier seg om læring, er det naturlig å undersøke hvordan nevrovitenskaplig forskning kan komme til nytte i pedagogikkens verden. LES MINDRE Forlagets omtale Hvordan kan kunnskap om hjernens utvikling brukes i pedagogikken? Blir vi klokere av å bevege oss? Er den utbredte bruken av Mange intelligenser i skolesystemet å gå for langt? Og kan vi kreve at barn skal ta ansvar for egen læring? Boken gir en bred introduksjon til pedagogisk nevrovitenskap - et nytt og svært spennende felt som setter kunnskap fra nevrovitenskap sammen med pedagogikk. Fordi vi lærer med hjernen, og fordi pedagogikk dreier seg om læring, er det naturlig å undersøke hvordan nevrovitenskaplig forskning kan komme til nytte i pedagogikkens verden.