Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Generell pedagogikk Nød lærer naken kvinne å spinne

    Nød lærer naken kvinne å spinne

    Nød lærer naken kvinne å spinne

    Nød lærer naken kvinne å spinne (videokonferanse og gruppe som læringsarena)

    Forfatter Eureka forl.

    (Toril Agnete Larsen - Forfatter)

    Eureka forl.

    Levering 2-12 dager

    100,- Nå 87,-

    ISBN:

    9788273890474

    Forlag:

    Eureka forl.

    Trykkeår:

    2002

    Utgitt:

    2002

    Utgave:

    1

    Sider:

    73

    Alder:

    Voksen

    Serie:

    Eureka (nr. 6/2002)

    Nød lærer naken kvinne å spinne
    Eureka forl.
    9788273890474

    Haugenboks omtale:

    Rapporten beskriver resultatene fra et utviklingsprosjekt hvor tre delprosjekter inngår. Forfatterne beskriver og reflekterer over hva som må til for at videokonferansen og gruppen kan være en hensiktsmessig arena for læring i fjernutdanning og kursvirksomhet. Forfatterne presenterer idéene og de di LES MER daktiske overveielsene som ligger til grunn for valg av læringsarena i prosjektet. Gjennom beskrivelser og eksemplifisering får leseren innblikk i hvordan læringsarenaene har fungert. Forfatterne gir didaktiske anbefalinger og beskriver forutsetninger som må være tilstede for at en skal lykkes dersom videokonferanse benyttes som læringsarena. Prosjektet er gjennomført ved Høgskolen i Tromsø, Avdeling for helsefag, Videreutdanningen i eldreomsorg, i perioden 1998 til 2001. Har litteraturliste. LES MINDRE Haugenboks omtale Rapporten beskriver resultatene fra et utviklingsprosjekt hvor tre delprosjekter inngår. Forfatterne beskriver og reflekterer over hva som må til for at videokonferansen og gruppen kan være en hensiktsmessig arena for læring i fjernutdanning og kursvirksomhet. Forfatterne presenterer idéene og de didaktiske overveielsene som ligger til grunn for valg av læringsarena i prosjektet. Gjennom beskrivelser og eksemplifisering får leseren innblikk i hvordan læringsarenaene har fungert. Forfatterne gir didaktiske anbefalinger og beskriver forutsetninger som må være tilstede for at en skal lykkes dersom videokonferanse benyttes som læringsarena. Prosjektet er gjennomført ved Høgskolen i Tromsø, Avdeling for helsefag, Videreutdanningen i eldreomsorg, i perioden 1998 til 2001. Har litteraturliste.

    Emner: Video Pedagogikk