Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Spesialpedagogikk Nonverbale lærevansker

    Nonverbale lærevansker

    Nonverbale lærevansker

    Nonverbale lærevansker

    På lager - sendes nå ( 3 stk. )

    399,- Nå 345,-

    ISBN:

    9788215013459

    Forlag:

    Universitetsforl.

    Trykkeår:

    2015

    Utgitt:

    2009

    Utgave:

    1

    Sider:

    222

    Vekt:

    358 gr

    Alder:

    Voksen

    Nonverbale lærevansker
    Universitetsforl.
    9788215013459

    Haugenboks omtale:

    Denne boken tar for seg nonverbale lærevansker. Første del handler om forståelse og utredning, og den andre delen har fokus på tilrettelegging, tiltak og behandling. Bidragsyterne er Gro Eckhoff, Jan Arne Handorff, Anne Sand og Anne-Grethe Urnes. Har referanseliste og stikkord. Haugenboks omtale Denne boken tar for seg nonverbale lærevansker. Første del handler om forståelse og utredning, og den andre delen har fokus på tilrettelegging, tiltak og behandling. Bidragsyterne er Gro Eckhoff, Jan Arne Handorff, Anne Sand og Anne-Grethe Urnes. Har referanseliste og stikkord.

    Forlagets omtale:

    Nonverbale eller ikke-språklige lærevansker er ofte usynlige, og kan være vanskelig for omgivelsene å fange opp og forstå. Denne boken bidrar til å gjøre de nonverbale lærevanskene synlige og viser hvordan barn med slike lærevansker kan få hjelp. Dette er den første norske boken om nonverbale LES MER lærevansker. Et bredt, tverrfaglig forskningsfelt har i de siste 20 årene gitt mye ny kunnskap, og boken beskriver forståelsesmodeller og tiltak for barn og familier som strever. Bokens første del handler om forståelse og utredning, og den andre delen har fokus på tilrettelegging, tiltak og behandling. Dette er en viktig bok for profesjonelle i pedagogisk-psykologisk tjeneste (PPT), psykisk helsevern for barn og ungdom (BUP) og habiliteringstjenester som utreder og behandler barn og ungdom. Den vil også være interessant for pedagoger og foreldre som ønsker å vite mer om nonverbale lærevansker og om hjelpetiltak i skolen og hjemme. LES MINDRE Forlagets omtale Nonverbale eller ikke-språklige lærevansker er ofte usynlige, og kan være vanskelig for omgivelsene å fange opp og forstå. Denne boken bidrar til å gjøre de nonverbale lærevanskene synlige og viser hvordan barn med slike lærevansker kan få hjelp. Dette er den første norske boken om nonverbale lærevansker. Et bredt, tverrfaglig forskningsfelt har i de siste 20 årene gitt mye ny kunnskap, og boken beskriver forståelsesmodeller og tiltak for barn og familier som strever. Bokens første del handler om forståelse og utredning, og den andre delen har fokus på tilrettelegging, tiltak og behandling. Dette er en viktig bok for profesjonelle i pedagogisk-psykologisk tjeneste (PPT), psykisk helsevern for barn og ungdom (BUP) og habiliteringstjenester som utreder og behandler barn og ungdom. Den vil også være interessant for pedagoger og foreldre som ønsker å vite mer om nonverbale lærevansker og om hjelpetiltak i skolen og hjemme.

    Emner: Læring