Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Psykologi Ny praksis – ny kunnskap

    Ny praksis – ny kunnskap

    Ny praksis – ny kunnskap

    Ny praksis – ny kunnskap (Om utviklingsarbeid som sjanger)

    På lager - sendes nå ( 3 stk. )

    395,- Nå 342,-

    ISBN:

    9788293298069

    Trykkeår:

    2013

    Utgitt:

    2013

    Sider:

    431

    Ny praksis – ny kunnskap
    9788293298069

    Haugenboks omtale:

    ‘Kunnskapstriangelet’ – samspel mellom utdanning, forsking og innovasjon- er mål både for utdannings- og forskingskvalitet og for demokratiske samfunnsprosessar. Med utgangspunkt i ‘kunnskapstriangelet’ er målet med denne boka å trekkje fram yrkesretta profesjonsutdanningar sine kunnskapsoppdrag – å LES MER kvalifisere personell til yrkeskvalitet i ein utviklingsorientert praksis som er vitskapleg fundert. Det er i utveksling mellom teoretisk kunnskap og praktisk utøving slik kvalitet blir utvikla og særtrekk ved fagleg utviklingsarbeid blir interessante. Varierte eksempel frå utviklingsarbeid i ulike utdannings- og yrkesområde er stamma i boka. Omkring den er det samla nokre meir generelle bidrag: Om rammer, metodar og teoretiske tilnærmingar med tanke på å utvikle ny praksis og ny kunnskap. LES MINDRE Haugenboks omtale ‘Kunnskapstriangelet’ – samspel mellom utdanning, forsking og innovasjon- er mål både for utdannings- og forskingskvalitet og for demokratiske samfunnsprosessar. Med utgangspunkt i ‘kunnskapstriangelet’ er målet med denne boka å trekkje fram yrkesretta profesjonsutdanningar sine kunnskapsoppdrag – å kvalifisere personell til yrkeskvalitet i ein utviklingsorientert praksis som er vitskapleg fundert. Det er i utveksling mellom teoretisk kunnskap og praktisk utøving slik kvalitet blir utvikla og særtrekk ved fagleg utviklingsarbeid blir interessante. Varierte eksempel frå utviklingsarbeid i ulike utdannings- og yrkesområde er stamma i boka. Omkring den er det samla nokre meir generelle bidrag: Om rammer, metodar og teoretiske tilnærmingar med tanke på å utvikle ny praksis og ny kunnskap.