Ny praksis – ny kunnskap - Om utviklingsarbeid som sjanger | | 9788293298069 - Haugenbok.no
Ny kunde? Registrer deg her!

Hvorfor registrere deg?

  • Raskere utsjekk
  • Se logg over tidligere kjøp
  • Motta gode tilbud og anbefalinger
Registrer deg her
Velg kundetype:
E-post:

Haugenbok.no Fagbøker Psykologi Ny praksis – ny kunnskap

Ny praksis – ny kunnskap

Ny praksis – ny kunnskap

Ny praksis – ny kunnskap (Om utviklingsarbeid som sjanger)

På lager - sendes nå ( 2 stk. )

395,-

ISBN:

9788293298069

Trykkeår:

2013

Utgitt:

2013

Sider:

431

Ny praksis – ny kunnskap
9788293298069

Haugenboks omtale:

‘Kunnskapstriangelet’ – samspel mellom utdanning, forsking og innovasjon- er mål både for utdannings- og forskingskvalitet og for demokratiske samfunnsprosessar. Med utgangspunkt i ‘kunnskapstriangelet’ er målet med denne boka å trekkje fram yrkesretta profesjonsutdanningar sine kunnskapsoppdrag – å LES MER kvalifisere personell til yrkeskvalitet i ein utviklingsorientert praksis som er vitskapleg fundert. Det er i utveksling mellom teoretisk kunnskap og praktisk utøving slik kvalitet blir utvikla og særtrekk ved fagleg utviklingsarbeid blir interessante. Varierte eksempel frå utviklingsarbeid i ulike utdannings- og yrkesområde er stamma i boka. Omkring den er det samla nokre meir generelle bidrag: Om rammer, metodar og teoretiske tilnærmingar med tanke på å utvikle ny praksis og ny kunnskap. LES MINDRE Haugenboks omtale ‘Kunnskapstriangelet’ – samspel mellom utdanning, forsking og innovasjon- er mål både for utdannings- og forskingskvalitet og for demokratiske samfunnsprosessar. Med utgangspunkt i ‘kunnskapstriangelet’ er målet med denne boka å trekkje fram yrkesretta profesjonsutdanningar sine kunnskapsoppdrag – å kvalifisere personell til yrkeskvalitet i ein utviklingsorientert praksis som er vitskapleg fundert. Det er i utveksling mellom teoretisk kunnskap og praktisk utøving slik kvalitet blir utvikla og særtrekk ved fagleg utviklingsarbeid blir interessante. Varierte eksempel frå utviklingsarbeid i ulike utdannings- og yrkesområde er stamma i boka. Omkring den er det samla nokre meir generelle bidrag: Om rammer, metodar og teoretiske tilnærmingar med tanke på å utvikle ny praksis og ny kunnskap.