Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Generell pedagogikk Om å sette læring i system

    Om å sette læring i system

    Om å sette læring i system

    Om å sette læring i system (om læring og kvalitet i skolen)

    Forfatter Oplandske bokforl.

    På lager - sendes nå ( 1 stk. )

    350,- Nå 303,-

    ISBN:

    9788275182034

    Forlag:

    Oplandske bokforl.

    Trykkeår:

    2012

    Utgitt:

    2012

    Utgave:

    1

    Sider:

    277

    Alder:

    Voksen

    Serie:

    Vardeserien

    Om å sette læring i system
    Oplandske bokforl.
    9788275182034

    Forlagets omtale:

    ... om å sette læring i system handler om hvordan lærerne kan legge til rette for best mulig læring for flest mulig elever og hvordan elever, lærere og ledelse kan bidra til det. I framstillingen beskrives konkret hvordan lærerne kan identifisere læringsfremmende praksis i klasserommet og behov for LES MER endring gjennom individuell og kollektiv refleksjon. Boka gir en foreløpig oppsummering av prosjektet Læring Og Vurdering (LOV-prosjektet), som er en strategi for kvalitets-utvikling i skolen, med særlig vekt på de prosessene som er av betydning for læring. Roald Jensen er ansatt ved avdeling for lærerutdanning ved Høgskolen i Østfold. Han har de siste årene arbeidet mye med skoleutvikling, undervisning av lærere og skoleledere og veiledning med skoler innenfor områdene tilpasset opplæring, vurdering og læring. LES MINDRE Forlagets omtale ... om å sette læring i system handler om hvordan lærerne kan legge til rette for best mulig læring for flest mulig elever og hvordan elever, lærere og ledelse kan bidra til det. I framstillingen beskrives konkret hvordan lærerne kan identifisere læringsfremmende praksis i klasserommet og behov for endring gjennom individuell og kollektiv refleksjon. Boka gir en foreløpig oppsummering av prosjektet Læring Og Vurdering (LOV-prosjektet), som er en strategi for kvalitets-utvikling i skolen, med særlig vekt på de prosessene som er av betydning for læring. Roald Jensen er ansatt ved avdeling for lærerutdanning ved Høgskolen i Østfold. Han har de siste årene arbeidet mye med skoleutvikling, undervisning av lærere og skoleledere og veiledning med skoler innenfor områdene tilpasset opplæring, vurdering og læring.

    Emner: Læring Skolen