Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Generell pedagogikk Om utdanning

    Om utdanning

    Om utdanning

    Om utdanning (klassiske tekster)

    På lager - sendes nå ( 2 stk. )

    559,- Nå 484,-

    ISBN:

    9788205299115

    Forlag:

    Gyldendal akademisk

    Trykkeår:

    2015

    Utgitt:

    2001

    Utgave:

    2

    Sider:

    260

    Vekt:

    382 gr

    Alder:

    Voksen

    Om utdanning
    Gyldendal akademisk
    9788205299115

    Haugenboks omtale:

    Artikkelsamling av originale og klassiske tekster i didaktikk. Tekstene skal belyse sentrale problemer som utvikling av kriterier for kvalitet i lærerutdannelsen og dialog mellom kunnskapsinnholdet i skolen og pedagogikken som fag. Bidragsytere er John Dewey, Jerome Bruner, Wolfgang Klafki, Ralph Ty LES MER ler, Lev Vygotsky og Elliot Eisner. Med biografier. LES MINDRE Haugenboks omtale Artikkelsamling av originale og klassiske tekster i didaktikk. Tekstene skal belyse sentrale problemer som utvikling av kriterier for kvalitet i lærerutdannelsen og dialog mellom kunnskapsinnholdet i skolen og pedagogikken som fag. Bidragsytere er John Dewey, Jerome Bruner, Wolfgang Klafki, Ralph Tyler, Lev Vygotsky og Elliot Eisner. Med biografier.

    Forlagets omtale:

    Artikkelsamling av originale og klassiske tekster i didaktikk. I denne klassikersamlingen har Erling Lars Dale valgt ut tekster av viktige pedagoger fra hele dette århundre: John Dewey, Ralph Tyler, Jerome Bruner, Lev Vygotsky, Wolfgang Klafki og Elliot Eisner. Forfatteren avrunder boka med et eget LES MER bidrag. Boka tar sikte på å være en reformpedagogisk plattform for læreplanreformer. LES MINDRE Forlagets omtale Artikkelsamling av originale og klassiske tekster i didaktikk. I denne klassikersamlingen har Erling Lars Dale valgt ut tekster av viktige pedagoger fra hele dette århundre: John Dewey, Ralph Tyler, Jerome Bruner, Lev Vygotsky, Wolfgang Klafki og Elliot Eisner. Forfatteren avrunder boka med et eget bidrag. Boka tar sikte på å være en reformpedagogisk plattform for læreplanreformer.