Bok
Forfatter
Emner
Omtaler

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Psykologi Omvendt undervisning

    Omvendt undervisning

    Omvendt undervisning

    Omvendt undervisning

    På lager - sendes nå ( 2 stk. )

    125,- Nå 107,-

    ISBN:

    9788278418994

    Trykkeår:

    2015

    Utgitt:

    2015

    Sider:

    48

    Omvendt undervisning
    9788278418994

    Haugenboks omtale:

    Ved omvendt undervisning flyttes den undervisningen som tradisjonelt sett har skjedd i klasserommet og på tavlen, hjem til elevene, mens hjemmearbeidet flyttes til skolen. I praksis betyr det at læreren spiller inn teoriundervisningen eller instruksjonene på video – som elevene får i lekse å se hjem LES MER me. Tiden på skolen blir ikke brukt til å arbeide med faktakunnskap, men med mer kognitivt krevende oppgaver og dybdekunnskap. Dette jobber elevene med selv, individuelt og ofte hjemme. Da får vi frigjort mer tid på skolen til å arbeide på de høyeste nivåene i Blooms taksonomi. Det er nettopp på de nivåene eleven har mest nytte av oss som lærere. Vi kan bruke tiden på skolen til å forklare, veilede og stille gode spørsmål. Elevene får også mer tid til å samarbeide. Det er verdifull tid, som vi nå får mer av. Målgruppe: Lærere og skoleledere i grunnskole og videregående opplæring. LES MINDRE Haugenboks omtale Ved omvendt undervisning flyttes den undervisningen som tradisjonelt sett har skjedd i klasserommet og på tavlen, hjem til elevene, mens hjemmearbeidet flyttes til skolen. I praksis betyr det at læreren spiller inn teoriundervisningen eller instruksjonene på video – som elevene får i lekse å se hjemme. Tiden på skolen blir ikke brukt til å arbeide med faktakunnskap, men med mer kognitivt krevende oppgaver og dybdekunnskap. Dette jobber elevene med selv, individuelt og ofte hjemme. Da får vi frigjort mer tid på skolen til å arbeide på de høyeste nivåene i Blooms taksonomi. Det er nettopp på de nivåene eleven har mest nytte av oss som lærere. Vi kan bruke tiden på skolen til å forklare, veilede og stille gode spørsmål. Elevene får også mer tid til å samarbeide. Det er verdifull tid, som vi nå får mer av. Målgruppe: Lærere og skoleledere i grunnskole og videregående opplæring.

    Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

    Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
    Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
    Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.