Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Psykologi Omvendt undervisning

    Omvendt undervisning

    Omvendt undervisning

    Omvendt undervisning

    På lager - sendes nå ( 1 stk. )

    125,- Nå 108,-

    ISBN:

    9788278418994

    Trykkeår:

    2015

    Utgitt:

    2015

    Sider:

    48

    Omvendt undervisning
    9788278418994

    Haugenboks omtale:

    Ved omvendt undervisning flyttes den undervisningen som tradisjonelt sett har skjedd i klasserommet og på tavlen, hjem til elevene, mens hjemmearbeidet flyttes til skolen. I praksis betyr det at læreren spiller inn teoriundervisningen eller instruksjonene på video – som elevene får i lekse å se hjem LES MER me. Tiden på skolen blir ikke brukt til å arbeide med faktakunnskap, men med mer kognitivt krevende oppgaver og dybdekunnskap. Dette jobber elevene med selv, individuelt og ofte hjemme. Da får vi frigjort mer tid på skolen til å arbeide på de høyeste nivåene i Blooms taksonomi. Det er nettopp på de nivåene eleven har mest nytte av oss som lærere. Vi kan bruke tiden på skolen til å forklare, veilede og stille gode spørsmål. Elevene får også mer tid til å samarbeide. Det er verdifull tid, som vi nå får mer av. Målgruppe: Lærere og skoleledere i grunnskole og videregående opplæring. LES MINDRE Haugenboks omtale Ved omvendt undervisning flyttes den undervisningen som tradisjonelt sett har skjedd i klasserommet og på tavlen, hjem til elevene, mens hjemmearbeidet flyttes til skolen. I praksis betyr det at læreren spiller inn teoriundervisningen eller instruksjonene på video – som elevene får i lekse å se hjemme. Tiden på skolen blir ikke brukt til å arbeide med faktakunnskap, men med mer kognitivt krevende oppgaver og dybdekunnskap. Dette jobber elevene med selv, individuelt og ofte hjemme. Da får vi frigjort mer tid på skolen til å arbeide på de høyeste nivåene i Blooms taksonomi. Det er nettopp på de nivåene eleven har mest nytte av oss som lærere. Vi kan bruke tiden på skolen til å forklare, veilede og stille gode spørsmål. Elevene får også mer tid til å samarbeide. Det er verdifull tid, som vi nå får mer av. Målgruppe: Lærere og skoleledere i grunnskole og videregående opplæring.