Ny kunde? Registrer deg her!

Hvorfor registrere deg?

  • Raskere utsjekk
  • Se logg over tidligere kjøp
  • Motta gode tilbud og anbefalinger
Registrer deg her
Velg kundetype:
E-post:

Haugenbok.no Fagbøker Psykologi Omvendt undervisning

Omvendt undervisning

Omvendt undervisning

Omvendt undervisning

På lager - sendes nå ( 1 stk. )

125,- Nå 107,-

ISBN:

9788278418994

Trykkeår:

2015

Utgitt:

2015

Sider:

48

Omvendt undervisning
9788278418994

Haugenboks omtale:

Ved omvendt undervisning flyttes den undervisningen som tradisjonelt sett har skjedd i klasserommet og på tavlen, hjem til elevene, mens hjemmearbeidet flyttes til skolen. I praksis betyr det at læreren spiller inn teoriundervisningen eller instruksjonene på video – som elevene får i lekse å se hjem LES MER me. Tiden på skolen blir ikke brukt til å arbeide med faktakunnskap, men med mer kognitivt krevende oppgaver og dybdekunnskap. Dette jobber elevene med selv, individuelt og ofte hjemme. Da får vi frigjort mer tid på skolen til å arbeide på de høyeste nivåene i Blooms taksonomi. Det er nettopp på de nivåene eleven har mest nytte av oss som lærere. Vi kan bruke tiden på skolen til å forklare, veilede og stille gode spørsmål. Elevene får også mer tid til å samarbeide. Det er verdifull tid, som vi nå får mer av. Målgruppe: Lærere og skoleledere i grunnskole og videregående opplæring. LES MINDRE Haugenboks omtale Ved omvendt undervisning flyttes den undervisningen som tradisjonelt sett har skjedd i klasserommet og på tavlen, hjem til elevene, mens hjemmearbeidet flyttes til skolen. I praksis betyr det at læreren spiller inn teoriundervisningen eller instruksjonene på video – som elevene får i lekse å se hjemme. Tiden på skolen blir ikke brukt til å arbeide med faktakunnskap, men med mer kognitivt krevende oppgaver og dybdekunnskap. Dette jobber elevene med selv, individuelt og ofte hjemme. Da får vi frigjort mer tid på skolen til å arbeide på de høyeste nivåene i Blooms taksonomi. Det er nettopp på de nivåene eleven har mest nytte av oss som lærere. Vi kan bruke tiden på skolen til å forklare, veilede og stille gode spørsmål. Elevene får også mer tid til å samarbeide. Det er verdifull tid, som vi nå får mer av. Målgruppe: Lærere og skoleledere i grunnskole og videregående opplæring.

Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.