Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Spesialpedagogikk Opplæring av mennesker med forsinket utvikling

    Opplæring av mennesker med forsinket utvikling

    Opplæring av mennesker med forsinket utvikling

    Opplæring av mennesker med forsinket utvikling (grunnleggende prinsipper, basic intervention techniques)

    Forfatter Gyldendal akademisk

    (Svein Eikeseth - Medforfatter)

    Gyldendal akademisk

    (Erik Jahr - Medforfatter)

    Gyldendal akademisk

    (Sigmund Eldevik - Medforfatter)

    Gyldendal akademisk

    På lager - sendes nå ( 4 stk. )

    599,-

    ISBN:

    9788205304482

    Forlag:

    Gyldendal akademisk

    Trykkeår:

    2014

    Utgitt:

    2003

    Utgave:

    1

    Sider:

    423

    Vekt:

    937 gr

    Alder:

    Voksen

    Opplæring av mennesker med forsinket utvikling
    Gyldendal akademisk
    9788205304482

    Haugenboks omtale:

    Forfatteren viser hva man ut fra et læringspsykologisk perspektiv mener med normalitet og utviklingsforstyrrelser, og hvordan man kan forstå atferden hos mennesker med ulike grader av normal og forsinket utvikling som autisme og psykisk utviklingshemming. Boka viser hvordan man kan gå fram for å bid LES MER ra til at allmenne ferdigheter som språk, skole- og sosialferdigheter tilegnes. Den henvender seg til foreldre og pårørende, vernepleiere, sosionomer, pedagoger og psykologer. Et kapittel tar for seg hvordan man kan tilrettelegge intervensjon, utredning, diagnostisering og opplæring for norske forhold. Har litteraturliste. LES MINDRE Haugenboks omtale Forfatteren viser hva man ut fra et læringspsykologisk perspektiv mener med normalitet og utviklingsforstyrrelser, og hvordan man kan forstå atferden hos mennesker med ulike grader av normal og forsinket utvikling som autisme og psykisk utviklingshemming. Boka viser hvordan man kan gå fram for å bidra til at allmenne ferdigheter som språk, skole- og sosialferdigheter tilegnes. Den henvender seg til foreldre og pårørende, vernepleiere, sosionomer, pedagoger og psykologer. Et kapittel tar for seg hvordan man kan tilrettelegge intervensjon, utredning, diagnostisering og opplæring for norske forhold. Har litteraturliste.