Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Generell pedagogikk På sporet av god skriveopplæring

    På sporet av god skriveopplæring

    På sporet av god skriveopplæring

    På sporet av god skriveopplæring (ei bok for lærere i alle fag)

    På lager - sendes nå ( 2 stk. )

    369,- Nå 319,-

    ISBN:

    9788251927482

    Forlag:

    Tapir akademisk forl.

    Trykkeår:

    2011

    Utgitt:

    2011

    Utgave:

    1

    Sider:

    258

    Vekt:

    594 gr

    Alder:

    Voksen

    Serie:

    150121357 (nr. Skriveopplæring og skriveforsking)

    På sporet av god skriveopplæring
    Tapir akademisk forl.
    9788251927482

    Forlagets omtale:

    Hva slags kunnskap trenger lærere og førskolelærere for å støtte barn og unges utvikling av skrivekompetanse, tekstkompetanse og faglig kompetanse gjennom skoleløpet? Denne boka formidler ny forskning og nye innsikter om skriveundervisning: om skrivingens formål, skrivestrategier, fagsjangrer og LES MER respons. Den gir konkrete innspill til skriveundervisning i ulike fag og på ulike nivå. Boka er derfor rettet motlærerne- og vil være en viktig kunnskapskilde både for studenter og praktiserende lærere i barnehage og skole. Boka har utspring i erfaringer fra forskningsprosjektet Skriving som grunnleggende ferdighet og utfordring - SKRIV - med base på Høgskolen i Sør-Trøndelag. LES MINDRE Forlagets omtale Hva slags kunnskap trenger lærere og førskolelærere for å støtte barn og unges utvikling av skrivekompetanse, tekstkompetanse og faglig kompetanse gjennom skoleløpet? Denne boka formidler ny forskning og nye innsikter om skriveundervisning: om skrivingens formål, skrivestrategier, fagsjangrer og respons. Den gir konkrete innspill til skriveundervisning i ulike fag og på ulike nivå. Boka er derfor rettet motlærerne- og vil være en viktig kunnskapskilde både for studenter og praktiserende lærere i barnehage og skole. Boka har utspring i erfaringer fra forskningsprosjektet Skriving som grunnleggende ferdighet og utfordring - SKRIV - med base på Høgskolen i Sør-Trøndelag.