Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Psykologi Påvirkning

    Påvirkning

    Påvirkning

    Påvirkning (teori og praksis, science and practice)

    Forfatter Abstrakt

    (Jon Lund Hansen - Oversetter)

    Abstrakt

    På lager - sendes nå ( 2 stk. )

    397,- Nå 343,-

    ISBN:

    9788279353089

    Forlag:

    Abstrakt

    Trykkeår:

    2011

    Utgitt:

    2011

    Utgave:

    2

    Sider:

    338

    Vekt:

    480 gr

    Alder:

    Voksen

    Påvirkning
    Abstrakt
    9788279353089

    Haugenboks omtale:

    Boken forklarer de sosialpsykologiske mekanismene knyttet til påvirkning og overtalelse. Den viser hvordan man blir overtalt og påvirket, og forklarer hvorfor man sier ja til selgere selv om man ikke egentlig vil ha det de selger. Den gir også forsvarsteknikker mot fremtidige tilbud. Har litteraturl LES MER iste og stikkordregister. LES MINDRE Haugenboks omtale Boken forklarer de sosialpsykologiske mekanismene knyttet til påvirkning og overtalelse. Den viser hvordan man blir overtalt og påvirket, og forklarer hvorfor man sier ja til selgere selv om man ikke egentlig vil ha det de selger. Den gir også forsvarsteknikker mot fremtidige tilbud. Har litteraturliste og stikkordregister.

    Forlagets omtale:

    Mer enn en million bøker solgt! Hvordan påvirker denne informasjonen følelsene dine for denne boken? Hvis du nå et øyeblikk tenker at en renommert og populær bok som denne kanskje er noe for deg, har du kanskje blitt overbevist ved et kraftfullt påvirkningsprinsipp - i dette tilfellet prinsippet om LES MER "sosialt bevis": å avgjøre hva som er riktig, ved å finne ut hva andre mennesker synes er riktig. I denne reviderte, oppdaterte og utvidede utgaven av Influence - Science and Practice får du ikke bare vite hva som fikk deg til å si ja, du lærer også noen nyttige forsvarsteknikker mot fremtidige tilbud. Cialdini henter eksempler fra alt fra moderne salgssituasjoner til krig og politikk, fra religiøse sekter til barneoppdragelse. Her kombineres enkle lærdommer og råd med grundig vitenskapelighet på en unik måte. Boken regnes som "state of the art" når det gjelder å forklare de sosialpsykologiske mekanismene knyttet til påvirkning og overtalelse. LES MINDRE Forlagets omtale Mer enn en million bøker solgt! Hvordan påvirker denne informasjonen følelsene dine for denne boken? Hvis du nå et øyeblikk tenker at en renommert og populær bok som denne kanskje er noe for deg, har du kanskje blitt overbevist ved et kraftfullt påvirkningsprinsipp - i dette tilfellet prinsippet om "sosialt bevis": å avgjøre hva som er riktig, ved å finne ut hva andre mennesker synes er riktig. I denne reviderte, oppdaterte og utvidede utgaven av Influence - Science and Practice får du ikke bare vite hva som fikk deg til å si ja, du lærer også noen nyttige forsvarsteknikker mot fremtidige tilbud. Cialdini henter eksempler fra alt fra moderne salgssituasjoner til krig og politikk, fra religiøse sekter til barneoppdragelse. Her kombineres enkle lærdommer og råd med grundig vitenskapelighet på en unik måte. Boken regnes som "state of the art" når det gjelder å forklare de sosialpsykologiske mekanismene knyttet til påvirkning og overtalelse.