Ny kunde? Registrer deg her!

Hvorfor registrere deg?

  • Raskere utsjekk
  • Se logg over tidligere kjøp
  • Motta gode tilbud og anbefalinger
Registrer deg her
Velg kundetype:
E-post:

Haugenbok.no Fagbøker Psykologi Påvirkning

Påvirkning

Påvirkning

Påvirkning (teori og praksis, science and practice)

Forfatter Abstrakt

(Jon Lund Hansen - Oversetter)

Abstrakt

På lager - sendes nå ( 2 stk. )

397,- Nå 339,-

ISBN:

9788279353089

Forlag:

Abstrakt

Trykkeår:

2011

Utgitt:

2011

Utgave:

2

Sider:

338

Vekt:

480 gr

Alder:

Voksen

Påvirkning
Abstrakt
9788279353089

Haugenboks omtale:

Boken forklarer de sosialpsykologiske mekanismene knyttet til påvirkning og overtalelse. Den viser hvordan man blir overtalt og påvirket, og forklarer hvorfor man sier ja til selgere selv om man ikke egentlig vil ha det de selger. Den gir også forsvarsteknikker mot fremtidige tilbud. Har litteraturl LES MER iste og stikkordregister. LES MINDRE Haugenboks omtale Boken forklarer de sosialpsykologiske mekanismene knyttet til påvirkning og overtalelse. Den viser hvordan man blir overtalt og påvirket, og forklarer hvorfor man sier ja til selgere selv om man ikke egentlig vil ha det de selger. Den gir også forsvarsteknikker mot fremtidige tilbud. Har litteraturliste og stikkordregister.

Forlagets omtale:

Mer enn en million bøker solgt! Hvordan påvirker denne informasjonen følelsene dine for denne boken? Hvis du nå et øyeblikk tenker at en renommert og populær bok som denne kanskje er noe for deg, har du kanskje blitt overbevist ved et kraftfullt påvirkningsprinsipp - i dette tilfellet prinsippet om LES MER "sosialt bevis": å avgjøre hva som er riktig, ved å finne ut hva andre mennesker synes er riktig. I denne reviderte, oppdaterte og utvidede utgaven av Influence - Science and Practice får du ikke bare vite hva som fikk deg til å si ja, du lærer også noen nyttige forsvarsteknikker mot fremtidige tilbud. Cialdini henter eksempler fra alt fra moderne salgssituasjoner til krig og politikk, fra religiøse sekter til barneoppdragelse. Her kombineres enkle lærdommer og råd med grundig vitenskapelighet på en unik måte. Boken regnes som "state of the art" når det gjelder å forklare de sosialpsykologiske mekanismene knyttet til påvirkning og overtalelse. LES MINDRE Forlagets omtale Mer enn en million bøker solgt! Hvordan påvirker denne informasjonen følelsene dine for denne boken? Hvis du nå et øyeblikk tenker at en renommert og populær bok som denne kanskje er noe for deg, har du kanskje blitt overbevist ved et kraftfullt påvirkningsprinsipp - i dette tilfellet prinsippet om "sosialt bevis": å avgjøre hva som er riktig, ved å finne ut hva andre mennesker synes er riktig. I denne reviderte, oppdaterte og utvidede utgaven av Influence - Science and Practice får du ikke bare vite hva som fikk deg til å si ja, du lærer også noen nyttige forsvarsteknikker mot fremtidige tilbud. Cialdini henter eksempler fra alt fra moderne salgssituasjoner til krig og politikk, fra religiøse sekter til barneoppdragelse. Her kombineres enkle lærdommer og råd med grundig vitenskapelighet på en unik måte. Boken regnes som "state of the art" når det gjelder å forklare de sosialpsykologiske mekanismene knyttet til påvirkning og overtalelse.

Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.