Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Generell pedagogikk Pedagogikk

    Pedagogikk

    Pedagogikk

    Pedagogikk (mangfold og muligheter)

    På lager - sendes nå ( 2 stk. )

    539,- Nå 466,-

    ISBN:

    9788250821651

    Forlag:

    Damm

    Trykkeår:

    2007

    Utgitt:

    2003

    Utgave:

    1

    Sider:

    494

    Vekt:

    1292 gr

    Alder:

    Voksen

    Pedagogikk
    Damm
    9788250821651

    Forlagets omtale:

    Pedagogikk - mangfold og muligheter er en ny pensumbok til faget pedagogikk i lærerutdanningene. Den er en altomfattende grunnbok som studentene skal bruke gjennom hele studiet, enten de tar allmennlærerutdanning, førskolelærerutdanning, PPU eller faglærerutdanning. Boka beskriver og drøfter LES MER sentrale teorier om oppdragelse, dannelse og sosialisering, samt mange av de rammebetingelsene som lærere og førskolelærere må forholde seg til i sitt daglige arbeid. Pedagogikk - mangfold og muligheter er i utgangspunktet dansk med danske forfattere. Sentrale norske pedagoger har gått inn i de danske tekstene og gjennom en kritisk tilnærming relatert teksten til norske forhold. LES MINDRE Forlagets omtale Pedagogikk - mangfold og muligheter er en ny pensumbok til faget pedagogikk i lærerutdanningene. Den er en altomfattende grunnbok som studentene skal bruke gjennom hele studiet, enten de tar allmennlærerutdanning, førskolelærerutdanning, PPU eller faglærerutdanning. Boka beskriver og drøfter sentrale teorier om oppdragelse, dannelse og sosialisering, samt mange av de rammebetingelsene som lærere og førskolelærere må forholde seg til i sitt daglige arbeid. Pedagogikk - mangfold og muligheter er i utgangspunktet dansk med danske forfattere. Sentrale norske pedagoger har gått inn i de danske tekstene og gjennom en kritisk tilnærming relatert teksten til norske forhold.

    Emner: Pedagogikk