Ny kunde? Registrer deg her!

Hvorfor registrere deg?

  • Raskere utsjekk
  • Se logg over tidligere kjøp
  • Motta gode tilbud og anbefalinger
Registrer deg her
Velg kundetype:
E-post:

Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikkens hvordan 2

Pedagogikkens hvordan 2

Pedagogikkens hvordan 2

Pedagogikkens hvordan 2 (metodiske ideer for å styrke elevens læringsutbytte)

Forfatter Cappelen Damm akademisk

På lager - sendes nå ( 4 stk. )

399,- Nå 341,-

ISBN:

9788202344757

Forlag:

Cappelen Damm akademisk

Trykkeår:

2014

Utgitt:

2011

Utgave:

1

Sider:

214

Vekt:

412 gr

Alder:

Voksen

Serie:

Pedagogikkens hvordan

Pedagogikkens hvordan 2
Cappelen Damm akademisk
9788202344757

Forlagets omtale:

De viktigste faktorene for elevenes læring i skolen er gode skoledager, gode undervisningstimer, gode venner og aller viktigst: gode lærere. For å kunne være god, trenger læreren å ha bred pedagogisk-metodisk kompetanse. I denne boka presenterer forfatteren pedagogisk-metodiske ideer for LES MER læreren til bruk i undervisningen. Han behandler temaer som tilpasset opplæring, differensiering, læringsstrategier, pedagogiske prinsipper og strategier, arbeidsmåter, opplæringsformer, fremgangsmåter i undervisningen, lesing av læreboktekster og vurderingsarbeid. Dette er den andre boka om «pedagogikkens hvordan» der Kamil Øzerk tar til orde for å heve statusen til de pedagogiske metodene. Læreren trenger et stort repertoar å spille på for å bli en god lærer, og bøkene kan bidra til å utvikle den profesjonelle yrkesutøvelsen. Denne boka er nyttig for lærere, PP-rådgivere, skoleledere, pedagogikkstudenter og studenter ved lærerutdanningene. LES MINDRE Forlagets omtale De viktigste faktorene for elevenes læring i skolen er gode skoledager, gode undervisningstimer, gode venner og aller viktigst: gode lærere. For å kunne være god, trenger læreren å ha bred pedagogisk-metodisk kompetanse. I denne boka presenterer forfatteren pedagogisk-metodiske ideer for læreren til bruk i undervisningen. Han behandler temaer som tilpasset opplæring, differensiering, læringsstrategier, pedagogiske prinsipper og strategier, arbeidsmåter, opplæringsformer, fremgangsmåter i undervisningen, lesing av læreboktekster og vurderingsarbeid. Dette er den andre boka om «pedagogikkens hvordan» der Kamil Øzerk tar til orde for å heve statusen til de pedagogiske metodene. Læreren trenger et stort repertoar å spille på for å bli en god lærer, og bøkene kan bidra til å utvikle den profesjonelle yrkesutøvelsen. Denne boka er nyttig for lærere, PP-rådgivere, skoleledere, pedagogikkstudenter og studenter ved lærerutdanningene.

Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.