Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Generell pedagogikk Pedagogikkens hvordan

    Pedagogikkens hvordan

    Pedagogikkens hvordan

    Pedagogikkens hvordan (lærerens rolle, kompetanse og betydning)

    Forfatter Cappelen akademisk

    Levering 2-6 dager

    349,- Nå 302,-

    ISBN:

    9788202335038

    Forlag:

    Cappelen akademisk

    Trykkeår:

    2012

    Utgitt:

    2010

    Utgave:

    1

    Sider:

    150

    Vekt:

    301 gr

    Alder:

    Voksen

    Serie:

    Pedagogikkens hvordan

    Pedagogikkens hvordan
    Cappelen akademisk
    9788202335038

    Forlagets omtale:

    Hvordan kan vi legge forholdene til rette for at elevene lærer og utvikler seg kunnskapsmessig, ferdighetsmessig, sosialt og følelsesmessig? Dette sentrale spørsmålet stiller Kamil Øzerk i denne og to andre bøker om «pedagogikkens hvordan». Denne første boka handler om lærerrollen i en LES MER læringsorientert skole. En rekke offentlige dokumenter og faglige publikasjoner har den senere tiden fokusert på lærernes utdanning og på lærerollen. Forfatteren drøfter opplæringsteoretiske, pedagogisk- metodiske og læreplanteoretiske ideer og argumenter for å styrke lærernes pedagogiske kompetanse. Gode lærere er den enkeltfaktoren i skolen som betyr mest for elevenes læringsutbytte. Lærernes læring og metodekompetanse gir store utslag i elevenes læringsutbytte og skolenes resultatforbedring. LES MINDRE Forlagets omtale Hvordan kan vi legge forholdene til rette for at elevene lærer og utvikler seg kunnskapsmessig, ferdighetsmessig, sosialt og følelsesmessig? Dette sentrale spørsmålet stiller Kamil Øzerk i denne og to andre bøker om «pedagogikkens hvordan». Denne første boka handler om lærerrollen i en læringsorientert skole. En rekke offentlige dokumenter og faglige publikasjoner har den senere tiden fokusert på lærernes utdanning og på lærerollen. Forfatteren drøfter opplæringsteoretiske, pedagogisk- metodiske og læreplanteoretiske ideer og argumenter for å styrke lærernes pedagogiske kompetanse. Gode lærere er den enkeltfaktoren i skolen som betyr mest for elevenes læringsutbytte. Lærernes læring og metodekompetanse gir store utslag i elevenes læringsutbytte og skolenes resultatforbedring.