Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Generell pedagogikk Pedagogikkens mange ansikter

    Pedagogikkens mange ansikter

    Pedagogikkens mange ansikter

    Pedagogikkens mange ansikter (pedagogikkens idéhistorie fra antikken til det postmoderne)

    På lager - sendes nå ( 1 stk. )

    649,- Nå 561,-

    ISBN:

    9788215003443

    Forlag:

    Universitetsforl.

    Trykkeår:

    2011

    Utgitt:

    2004

    Utgave:

    1

    Sider:

    704

    Vekt:

    1622 gr

    Alder:

    Voksen

    Språk:

    Bokmål, Dansk og Svensk

    Pedagogikkens mange ansikter
    Universitetsforl.
    9788215003443

    Haugenboks omtale:

    Boken presenterer enkeltpersoner og temaer i den pedagogiske idéhistorien. Den introduserer et utvalg tenkere og teorier som gjennom 2000 år har formet vår forståelse av sentrale fenomener som danning, oppdragelse, undervisning og utdanningspolitikk. Boken beskriver 45 ulike pedagogiske perspektiver LES MER , både de klassiske og de mer utradisjonelle. Den gir et systematisk innblikk i vårt pedagogiske arvegods og orienteringspunkter i aktuelle debatter om hvordan barn skal oppdras, hva elever skal lære i skolen, hvordan de skal lære og hvorfor. For alle som er opptatt av oppdragelse og utdanning, lærer- og pedagogikkstudenter og lærere i grunn- og videregående skole. Med forfatterpresentasjoner og register. LES MINDRE Haugenboks omtale Boken presenterer enkeltpersoner og temaer i den pedagogiske idéhistorien. Den introduserer et utvalg tenkere og teorier som gjennom 2000 år har formet vår forståelse av sentrale fenomener som danning, oppdragelse, undervisning og utdanningspolitikk. Boken beskriver 45 ulike pedagogiske perspektiver, både de klassiske og de mer utradisjonelle. Den gir et systematisk innblikk i vårt pedagogiske arvegods og orienteringspunkter i aktuelle debatter om hvordan barn skal oppdras, hva elever skal lære i skolen, hvordan de skal lære og hvorfor. For alle som er opptatt av oppdragelse og utdanning, lærer- og pedagogikkstudenter og lærere i grunn- og videregående skole. Med forfatterpresentasjoner og register.