Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Generell pedagogikk Relasjonen lærer og elev

    Relasjonen lærer og elev

    Relasjonen lærer og elev

    Relasjonen lærer og elev (avgjørende for elevenes læring og trivsel)

    Forfatter Cappelen Damm høyskoleforl.

    På lager - sendes nå ( 3 stk. )

    329,- Nå 285,-

    ISBN:

    9788202334949

    Forlag:

    Cappelen Damm høyskoleforl.

    Trykkeår:

    2015

    Utgitt:

    2012

    Utgave:

    1

    Sider:

    132

    Vekt:

    270 gr

    Alder:

    Voksen

    Relasjonen lærer og elev
    Cappelen Damm høyskoleforl.
    9788202334949

    Forlagets omtale:

    Denne boka handler om relasjonen mellom lærer og elev, hva den betyr for hvordan elever finner seg til rette på skolen, og ikke minst for deres læringsprosess. Boka gir en bred oversikt over forskning på området. I tillegg beskriver boka konkrete forslag til hvordan man kan legge til rette for LES MER utvikling av positive relasjoner, og til hvordan negative relasjoner kan endres. Relasjonen lærer og elev er særlig egnet for lærere og studenter i lærerutdanningen. Boka er også egnet for rådgivere og ansatte i PP-tjenesten, BUP og andre som veileder lærere som arbeider med elever med spesielle behov. LES MINDRE Forlagets omtale Denne boka handler om relasjonen mellom lærer og elev, hva den betyr for hvordan elever finner seg til rette på skolen, og ikke minst for deres læringsprosess. Boka gir en bred oversikt over forskning på området. I tillegg beskriver boka konkrete forslag til hvordan man kan legge til rette for utvikling av positive relasjoner, og til hvordan negative relasjoner kan endres. Relasjonen lærer og elev er særlig egnet for lærere og studenter i lærerutdanningen. Boka er også egnet for rådgivere og ansatte i PP-tjenesten, BUP og andre som veileder lærere som arbeider med elever med spesielle behov.