Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Førskolepedagogikk Rom for matematikk - i barnehagen

    Rom for matematikk - i barnehagen

    Rom for matematikk - i barnehagen

    Rom for matematikk - i barnehagen

    På lager - sendes nå ( 10 stk. )

    380,- Nå 329,-

    ISBN:

    9788290898576

    Forlag:

    Caspar forl.

    Trykkeår:

    2012

    Utgitt:

    2012

    Utgave:

    1

    Sider:

    137

    Vekt:

    349 gr

    Alder:

    Voksen

    Språk:

    Bokmål og Nynorsk

    Rom for matematikk - i barnehagen
    Caspar forl.
    9788290898576

    Haugenboks omtale:

    Boka viser ulike matematikkdidaktiske innfallsvinkler til matematikk og barn. Fagstoffet blir satt inn i faglige og historiske sammenhenger, med praktiske eksempler. Haugenboks omtale Boka viser ulike matematikkdidaktiske innfallsvinkler til matematikk og barn. Fagstoffet blir satt inn i faglige og historiske sammenhenger, med praktiske eksempler.

    Forlagets omtale:

    Rom for matematikk . i barnehagen er en nødvendig bok for arbeid med matematikk i barnehagelærerutdanningen. Forfatterne viser ulike matematikkdidaktiske innfallsvinkler til fagområdet matematikk og barn. Fagstoffet blir presentert med nærhet til praksisfeltet samtidig som det blir satt inn i LES MER faglige og historiske sammenhenger. Boka utfordrer og bevisstgjør leserne til å se muligheter i barns matematiske verden. LES MINDRE Forlagets omtale Rom for matematikk . i barnehagen er en nødvendig bok for arbeid med matematikk i barnehagelærerutdanningen. Forfatterne viser ulike matematikkdidaktiske innfallsvinkler til fagområdet matematikk og barn. Fagstoffet blir presentert med nærhet til praksisfeltet samtidig som det blir satt inn i faglige og historiske sammenhenger. Boka utfordrer og bevisstgjør leserne til å se muligheter i barns matematiske verden.