Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Spesialpedagogikk Så langt det er mulig og faglig forsvarlig

    Så langt det er mulig og faglig forsvarlig

    Så langt det er mulig og faglig forsvarlig

    Så langt det er mulig og faglig forsvarlig (inkludering av elever med spesielle behov i grunnskolen)

    Forfatter Gyldendal akademisk

    På lager - sendes nå ( 7 stk. )

    329,- Nå 285,-

    ISBN:

    9788205352995

    Forlag:

    Gyldendal akademisk

    Trykkeår:

    2012

    Utgitt:

    2006

    Utgave:

    4

    Sider:

    121

    Vekt:

    196 gr

    Alder:

    Voksen

    Så langt det er mulig og faglig forsvarlig
    Gyldendal akademisk
    9788205352995

    Haugenboks omtale:

    Boka handler om barn som trenger spesielt tilrettelagt undervisning i grunnskolen. Den ser på innholdet i integrerings- og inkluderingsideologien slik den er kommet til uttrykk i en spesialpedagogisk sammenheng. Boka viser hvordan denne ideologien har utviklet seg gjennom senere tids skolehistorie o LES MER g presenterer ei drøfting av inkludering i et internasjonalt perspektiv. Den presenterer også inkludering i forskning og praksis og drøfter spesialpedagogiske prinsipper for bedring av barns selvbilde. Boka henvender seg til studenter i pedagogisk og spesialpedagogisk utdanning, og ellers til fagfolk som er interessert i skole- og opplæringsspørsmål. LES MINDRE Haugenboks omtale Boka handler om barn som trenger spesielt tilrettelagt undervisning i grunnskolen. Den ser på innholdet i integrerings- og inkluderingsideologien slik den er kommet til uttrykk i en spesialpedagogisk sammenheng. Boka viser hvordan denne ideologien har utviklet seg gjennom senere tids skolehistorie og presenterer ei drøfting av inkludering i et internasjonalt perspektiv. Den presenterer også inkludering i forskning og praksis og drøfter spesialpedagogiske prinsipper for bedring av barns selvbilde. Boka henvender seg til studenter i pedagogisk og spesialpedagogisk utdanning, og ellers til fagfolk som er interessert i skole- og opplæringsspørsmål.