Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Generell pedagogikk Samskriving

    Samskriving

    Samskriving

    Samskriving (ny veg i skriveopplæringa)

    Forfatter Samlaget

    På lager - sendes nå ( 1 stk. )

    329,- Nå 285,-

    ISBN:

    9788252171556

    Forlag:

    Samlaget

    Trykkeår:

    2008

    Utgitt:

    2008

    Utgave:

    1

    Sider:

    201

    Vekt:

    431 gr

    Alder:

    Voksen

    Samskriving
    Samlaget
    9788252171556

    Haugenboks omtale:

    Boka gir ei innføring i samskriving som ny arbeidsmetode i skriveopplæringa. Forfattaren presenterer erfaringar frå ein ungdomsskole som har tatt samskriving i bruk, og viser korleis arbeidsmetoden har opna for ny kreativitet og auka skrivemedvit hos elevane. Boka har også ein teoretisk og didaktisk LES MER del. Her legg forfattaren vekt på teoriar om læring som sosialt samspel og tekstar som sosiale konstruksjonar. Boka er skriven for studentar innanfor lærar- og lektorutdanningane, og kan også være nyttig for lærarar i skulen. Har register og litteraturliste. LES MINDRE Haugenboks omtale Boka gir ei innføring i samskriving som ny arbeidsmetode i skriveopplæringa. Forfattaren presenterer erfaringar frå ein ungdomsskole som har tatt samskriving i bruk, og viser korleis arbeidsmetoden har opna for ny kreativitet og auka skrivemedvit hos elevane. Boka har også ein teoretisk og didaktisk del. Her legg forfattaren vekt på teoriar om læring som sosialt samspel og tekstar som sosiale konstruksjonar. Boka er skriven for studentar innanfor lærar- og lektorutdanningane, og kan også være nyttig for lærarar i skulen. Har register og litteraturliste.

    Forlagets omtale:

    Boka gir innfring i den delen av skriveopplringa som kallast samskriving, dvs. at fleire elevar skriv ein tekst saman. Forfattaren tek utgangspunkt i dei nye mla i Kunnskapslftet, og kombinerer teoretiske og praktiske perspektiv p samskrivingsmetodikk. Boka vil gi ei innfring i den delen av LES MER skriveopplringa som kallast samskriving, det at fleire elevar skriv ein tekst saman. Dette er ein metode som har utspring i, og er ei vidareutvikling av, prosessorientert skriveopplring. Forfattaren tek utgangspunkt i dei nye mla i lreplanen og kombinerer teoretiske og praktiske perspektiv p samskriving. Forfattaren tar mellom anna for seg samanhengen mellom munnleg og skriftleg sprkbruk, samtale som utgangspunkt for skriving, modellar for ein samskrivingsmetodikk og bruk av digitale verkty ved samskriving. Boka er skriven for norskstudentar i allmennlrarutdanningane og lrarar i grunnskulen. Alf Gunnar Eritsland er frstelektor i norsk ved Avdeling for lrarutdanning, Hgskolen i Oslo. Han har arbeidd mykje med skriveopplring, og har tidlegare gitt ut mellom anna boka Skrivepedagogikk. Teori og metode (Samlaget 2004). LES MINDRE Forlagets omtale Boka gir innfring i den delen av skriveopplringa som kallast samskriving, dvs. at fleire elevar skriv ein tekst saman. Forfattaren tek utgangspunkt i dei nye mla i Kunnskapslftet, og kombinerer teoretiske og praktiske perspektiv p samskrivingsmetodikk. Boka vil gi ei innfring i den delen av skriveopplringa som kallast samskriving, det at fleire elevar skriv ein tekst saman. Dette er ein metode som har utspring i, og er ei vidareutvikling av, prosessorientert skriveopplring. Forfattaren tek utgangspunkt i dei nye mla i lreplanen og kombinerer teoretiske og praktiske perspektiv p samskriving. Forfattaren tar mellom anna for seg samanhengen mellom munnleg og skriftleg sprkbruk, samtale som utgangspunkt for skriving, modellar for ein samskrivingsmetodikk og bruk av digitale verkty ved samskriving. Boka er skriven for norskstudentar i allmennlrarutdanningane og lrarar i grunnskulen. Alf Gunnar Eritsland er frstelektor i norsk ved Avdeling for lrarutdanning, Hgskolen i Oslo. Han har arbeidd mykje med skriveopplring, og har tidlegare gitt ut mellom anna boka Skrivepedagogikk. Teori og metode (Samlaget 2004).