Ny kunde? Registrer deg her!

Hvorfor registrere deg?

  • Raskere utsjekk
  • Se logg over tidligere kjøp
  • Motta gode tilbud og anbefalinger
Registrer deg her
Velg kundetype:
E-post:

Haugenbok.no Fagbøker Skolebasert vurdering som profesjonell arbeidsform

Skolebasert vurdering som profesjonell arbeidsform

Skolebasert vurdering som profesjonell arbeidsform

Skolebasert vurdering som profesjonell arbeidsform

Forfatter Fagbokforl.

(Bjørn Overland - Forfatter)

Fagbokforl.

Levering 2-6 dager

309,- Nå 264,-

ISBN:

9788245008609

Forlag:

Fagbokforl.

Trykkeår:

2009

Utgitt:

2009

Utgave:

1

Sider:

202

Vekt:

391 gr

Alder:

Voksen

Skolebasert vurdering som profesjonell arbeidsform
Fagbokforl.
9788245008609

Forlagets omtale:

Denne boken gir et godt grunnlag for dialog og diskusjoner mellom skoleledere, lærere, elever og foreldre om kvaliteten i undervisningen og ved læringsmiljøet i skolen. Her får leseren også konkrete eksempler som kan kopieres, og som kan brukes som idégrunnlag for slikt arbeid. Skolebasert LES MER vurdering bør være en del av det løpende profesjonelle arbeidet i skolen: Det styrker skolen som en lærende organisasjon. Det er viktig at vurderingsarbeidet tar fatt i kjernen av skolens virksomhet, og ikke minst at den er praksisrelevant og meningsfull for de som deltar i vurderingen. Vurderingsarbeidet skal svare til skolens egne behov og interesser. Professor Lars Monsen, som er leder av det nasjonale nettverket for kvalitetsvurdering, som også forfatterne er medlemmer av, har skrevet et faglig forord. Bjørn Sigmund Nilsen er førsteamanuensis og Bjørn Overland er førstelektor. Forfatterne har lang erfaring med å jobbe med utvikling av skolen som organisasjon. LES MINDRE Forlagets omtale Denne boken gir et godt grunnlag for dialog og diskusjoner mellom skoleledere, lærere, elever og foreldre om kvaliteten i undervisningen og ved læringsmiljøet i skolen. Her får leseren også konkrete eksempler som kan kopieres, og som kan brukes som idégrunnlag for slikt arbeid. Skolebasert vurdering bør være en del av det løpende profesjonelle arbeidet i skolen: Det styrker skolen som en lærende organisasjon. Det er viktig at vurderingsarbeidet tar fatt i kjernen av skolens virksomhet, og ikke minst at den er praksisrelevant og meningsfull for de som deltar i vurderingen. Vurderingsarbeidet skal svare til skolens egne behov og interesser. Professor Lars Monsen, som er leder av det nasjonale nettverket for kvalitetsvurdering, som også forfatterne er medlemmer av, har skrevet et faglig forord. Bjørn Sigmund Nilsen er førsteamanuensis og Bjørn Overland er førstelektor. Forfatterne har lang erfaring med å jobbe med utvikling av skolen som organisasjon.

Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.