Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Generell pedagogikk Skoleledelse

    Skoleledelse

    Skoleledelse

    Skoleledelse

    Forfatter Gyldendal akademisk

    (Kirsten Hemmer - Oversetter)

    Gyldendal akademisk

    Levering 2-6 dager

    199,- Nå 172,-

    ISBN:

    9788205423091

    Forlag:

    Gyldendal akademisk

    Trykkeår:

    2014

    Utgitt:

    2012

    Utgave:

    1

    Sider:

    65

    Vekt:

    186 gr

    Alder:

    Voksen

    Serie:

    Dette vet vi om

    Skoleledelse
    Gyldendal akademisk
    9788205423091

    Haugenboks omtale:

    Heftet behandler skoleledelse på både en forskningsbasert og konkret måte. Det gir veiledning i god skoleledelse, dvs. skoleledelse som fremmer elevenes læring. Har litteraturliste. Haugenboks omtale Heftet behandler skoleledelse på både en forskningsbasert og konkret måte. Det gir veiledning i god skoleledelse, dvs. skoleledelse som fremmer elevenes læring. Har litteraturliste.

    Forlagets omtale:

    I dette heftet behandles skoleledelse både på en forskningsbasert og en konkret måte Dette er et praktisk, brukervennlig hefte som gir veiledning i god skoleledelse, det vil si skoleledelse som fremmer elevenes læring. I tillegg presenterer heftet det vi med vitenskapelig sikkerhet vet om LES MER skoleledelse. Og endelig diskuteres det hva det vil si å ?vite? noe med sikkerhet om et så flytende begrep som ledelse. Den antakelsen som ligger bak, er at det vi vet om skoleledelse, også er nyttig for det vi kan gjøre som skoleledere. Kort sagt: Viten betaler seg ? også viten om skoleledelse. LES MINDRE Forlagets omtale I dette heftet behandles skoleledelse både på en forskningsbasert og en konkret måte Dette er et praktisk, brukervennlig hefte som gir veiledning i god skoleledelse, det vil si skoleledelse som fremmer elevenes læring. I tillegg presenterer heftet det vi med vitenskapelig sikkerhet vet om skoleledelse. Og endelig diskuteres det hva det vil si å ?vite? noe med sikkerhet om et så flytende begrep som ledelse. Den antakelsen som ligger bak, er at det vi vet om skoleledelse, også er nyttig for det vi kan gjøre som skoleledere. Kort sagt: Viten betaler seg ? også viten om skoleledelse.