Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Generell pedagogikk Skolen for barnas beste

    Skolen for barnas beste

    Skolen for barnas beste

    Skolen for barnas beste (kvalitetsvilkår for oppvekst, læring, utvikling)

    Forfatter Samlaget

    Levering 2-6 dager

    389,- Nå 336,-

    ISBN:

    9788252179064

    Forlag:

    Samlaget

    Trykkeår:

    2012

    Utgitt:

    2012

    Utgave:

    1

    Sider:

    285

    Vekt:

    612 gr

    Alder:

    Voksen

    Skolen for barnas beste
    Samlaget
    9788252179064

    Haugenboks omtale:

    Boka gir ei grunnleggjande innføring i sentrale pedagogiske emneområde. Boka tek for seg forskjellige perspektiv på oppvekst og utvikling i barne- og ungdomsalderen, læring, etikk, pedagogisk idéhistorie, norsk skolehistorie og pedagogisk teori og tilrettelegging. Samtidig presenterast ein pedagogis LES MER k teori med utgangspunkt i den internasjonale barnekonvensjonen som seier at alle tiltak skal vere til "barnets beste". Boka rettar seg mot studentar i lærarutdanning og utdanningsvitskapelige fag, især pedagogikk og spesialpedagogikk. Har register og litteraturliste. LES MINDRE Haugenboks omtale Boka gir ei grunnleggjande innføring i sentrale pedagogiske emneområde. Boka tek for seg forskjellige perspektiv på oppvekst og utvikling i barne- og ungdomsalderen, læring, etikk, pedagogisk idéhistorie, norsk skolehistorie og pedagogisk teori og tilrettelegging. Samtidig presenterast ein pedagogisk teori med utgangspunkt i den internasjonale barnekonvensjonen som seier at alle tiltak skal vere til "barnets beste". Boka rettar seg mot studentar i lærarutdanning og utdanningsvitskapelige fag, især pedagogikk og spesialpedagogikk. Har register og litteraturliste.

    Forlagets omtale:

    Ny revidert utgåve av grunnbok i sentrale pedagogiske emne. Boka tek for seg ulike perspektiv på læring, oppvekst og utvikling i barne- og ungdomsalderen, etikk, pedagogisk idéhistorie og teori. På bakgrunn av dette presenterer forfattaren teorien om ein forløysande pedagogikk. Teorien er inspirert LES MER av eit omfattande erfarings- og forskingsmateriale, og av den internasjonale barnekonvensjonen som fastslår at alle tiltak for barn skal vere 'til barnets beste. Dette har konsekvensar både for vår oppfatning av kva læringsressursar barn og unge har, for utforminga av skolemiljøet, for prioriteringar av læringsinnhaldet og for opplærings- og arbeidsmetodane. Den forløysande pedagogikken gir eit nytt perspektiv på skolens møte med barn og unge, der det sentrale er realisering av høge pedagogiske mål for kvar enkelt. Den nye reviderte utgåva er oppdatert både når det gjeld til ny internasjonal forsking og teoridanning og nye lover og regelverk for skolen. Edvard Befring er professor, dr philos ved Institutt for spesialpedagogikk ved Universitetet i Oslo. LES MINDRE Forlagets omtale Ny revidert utgåve av grunnbok i sentrale pedagogiske emne. Boka tek for seg ulike perspektiv på læring, oppvekst og utvikling i barne- og ungdomsalderen, etikk, pedagogisk idéhistorie og teori. På bakgrunn av dette presenterer forfattaren teorien om ein forløysande pedagogikk. Teorien er inspirert av eit omfattande erfarings- og forskingsmateriale, og av den internasjonale barnekonvensjonen som fastslår at alle tiltak for barn skal vere 'til barnets beste. Dette har konsekvensar både for vår oppfatning av kva læringsressursar barn og unge har, for utforminga av skolemiljøet, for prioriteringar av læringsinnhaldet og for opplærings- og arbeidsmetodane. Den forløysande pedagogikken gir eit nytt perspektiv på skolens møte med barn og unge, der det sentrale er realisering av høge pedagogiske mål for kvar enkelt. Den nye reviderte utgåva er oppdatert både når det gjeld til ny internasjonal forsking og teoridanning og nye lover og regelverk for skolen. Edvard Befring er professor, dr philos ved Institutt for spesialpedagogikk ved Universitetet i Oslo.