Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Førskolepedagogikk Små barns lek og samspill

    Små barns lek og samspill

    Små barns lek og samspill

    Små barns lek og samspill (i barnehagen)

    Forfatter Universitetsforl.

    På lager - sendes nå ( 3 stk. )

    369,- Nå 319,-

    ISBN:

    9788215021942

    Forlag:

    Universitetsforl.

    Trykkeår:

    2016

    Utgitt:

    2014

    Utgave:

    1

    Sider:

    189

    Vekt:

    306 gr

    Alder:

    Voksen

    Små barns lek og samspill
    Universitetsforl.
    9788215021942

    Forlagets omtale:

    Små barns inntrykk og opplevelser fra virkelighetens verden, undersøkes, utforskes, tolkes og kommer til uttrykk i barnas lekeverden. Små barns samspill og lek løftes fram og belyses i forhold til ulike sider ved det pedagogiske miljøet i barnehagen, som de mellom-menneskelige, organisatoriske, og LES MER fysiske forhold. Forfatteren tydeliggjør forståelse for sammenhenger mellom lek og læring ut fra et helhetlig perspektiv. Forståelsen fordrer at en forstår barn som sansende, utforskende, lekende og lærende deltakere i hverdagslivet i barnehagen. Forfatteren bruker observasjoner og praksisfortellinger for å belyse teoriene. Kristin Danielsen Wolf er høgskolelektor i pedagogikk ved barnehagelærerutdanningen på Høgskolen i Oslo og Akershus. LES MINDRE Forlagets omtale Små barns inntrykk og opplevelser fra virkelighetens verden, undersøkes, utforskes, tolkes og kommer til uttrykk i barnas lekeverden. Små barns samspill og lek løftes fram og belyses i forhold til ulike sider ved det pedagogiske miljøet i barnehagen, som de mellom-menneskelige, organisatoriske, og fysiske forhold. Forfatteren tydeliggjør forståelse for sammenhenger mellom lek og læring ut fra et helhetlig perspektiv. Forståelsen fordrer at en forstår barn som sansende, utforskende, lekende og lærende deltakere i hverdagslivet i barnehagen. Forfatteren bruker observasjoner og praksisfortellinger for å belyse teoriene. Kristin Danielsen Wolf er høgskolelektor i pedagogikk ved barnehagelærerutdanningen på Høgskolen i Oslo og Akershus.