Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Generell pedagogikk Snakk med oss, lærer!

    Snakk med oss, lærer!

    Snakk med oss, lærer!

    Snakk med oss, lærer! (trening i kommunikasjon og konfliktløsning)

    Forfatter Grøndahl og Dreyer

    (Noel Burch - Medforfatter)

    Grøndahl og Dreyer

    På lager - sendes nå ( 4 stk. )

    309,- Nå 267,-

    ISBN:

    9788250425811

    Forlag:

    Grøndahl og Dreyer

    Trykkeår:

    2015

    Utgitt:

    1999

    Utgave:

    1

    Sider:

    235

    Vekt:

    296 gr

    Alder:

    Voksen

    Snakk med oss, lærer!
    Grøndahl og Dreyer
    9788250425811

    Haugenboks omtale:

    Boka er et hjelpemiddel for å møte skolens problemer og bl.a. bedre forholdet mellom læreren og elevene, fremme demokratiske holdninger og metoder i skolen og minske maktbruk og krangel i klasserommet. Haugenboks omtale Boka er et hjelpemiddel for å møte skolens problemer og bl.a. bedre forholdet mellom læreren og elevene, fremme demokratiske holdninger og metoder i skolen og minske maktbruk og krangel i klasserommet.

    Forlagets omtale:

    Snakk med oss lærer er av mange ansett som en av de fremste og mest konkrete hjelpemidler for å møte skolens problemer og bedre forholdet mellom læreren og elevene. Snakk med oss lærer er en hjelp til å bedre kontakten mellom læreren og elevene, fremme demokratiske holdninger og metoder i skolen, LES MER og minske maktbruk og krangel i klasserommet slik at det blir mer tid til undervisning og læring. LES MINDRE Forlagets omtale Snakk med oss lærer er av mange ansett som en av de fremste og mest konkrete hjelpemidler for å møte skolens problemer og bedre forholdet mellom læreren og elevene. Snakk med oss lærer er en hjelp til å bedre kontakten mellom læreren og elevene, fremme demokratiske holdninger og metoder i skolen, og minske maktbruk og krangel i klasserommet slik at det blir mer tid til undervisning og læring.