Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Fagbøker Pedagogikk Generell pedagogikk Stemmer i veiledningsrommet

    Stemmer i veiledningsrommet

    Stemmer i veiledningsrommet

    Stemmer i veiledningsrommet

    Forfatter Fagbokforl.

    (Liv Carstens Knudsen - Forfatter)

    Fagbokforl.

    På lager - sendes nå

    359,-

    ISBN:

    9788245013924

    Forlag:

    Fagbokforl.

    Trykkeår:

    2014

    Utgitt:

    2014

    Utgave:

    1

    Sider:

    241

    Vekt:

    482 gr

    Alder:

    Voksen

    Stemmer i veiledningsrommet
    Fagbokforl.
    9788245013924

    Forlagets omtale:

    Møtet med nyutdannede lærere i skoler og barnehager har avdekket et behov for et mangfold av perspektiver til bruk i veiledning. Arbeidet med Ny i Nord som er en del av det nasjonale tiltaket Veiledning av nyutdannede lærere og barnehagelærere, har gitt muligheter til å prøve ut ulike tilnærminger LES MER til veiledning. Boka er i all hovedsak basert på dette arbeidet og dekker et vidt spekter av «nye stemmer» når det gjelder veiledning av nyutdannede lærere. Boka har fokus på de nyutdannede og deres møte med kolleger, veiledere, ledere og andre samarbeidspartnere. Forfatterne gir ulike eksempler på hvordan støtten kan organiseres og bidra til å gi nye lærere en god start og videre oppfølging. Bidragsyterne er tilknyttet UiT Norges arktiske universitet og representerer ulike perspektiver på veiledning. Førstelektor Else Stjernstrøm og universitetslektor Liv Carstens Knudsen er begge ansatt ved UiT Norges arktiske universitetet. LES MINDRE Forlagets omtale Møtet med nyutdannede lærere i skoler og barnehager har avdekket et behov for et mangfold av perspektiver til bruk i veiledning. Arbeidet med Ny i Nord som er en del av det nasjonale tiltaket Veiledning av nyutdannede lærere og barnehagelærere, har gitt muligheter til å prøve ut ulike tilnærminger til veiledning. Boka er i all hovedsak basert på dette arbeidet og dekker et vidt spekter av «nye stemmer» når det gjelder veiledning av nyutdannede lærere. Boka har fokus på de nyutdannede og deres møte med kolleger, veiledere, ledere og andre samarbeidspartnere. Forfatterne gir ulike eksempler på hvordan støtten kan organiseres og bidra til å gi nye lærere en god start og videre oppfølging. Bidragsyterne er tilknyttet UiT Norges arktiske universitet og representerer ulike perspektiver på veiledning. Førstelektor Else Stjernstrøm og universitetslektor Liv Carstens Knudsen er begge ansatt ved UiT Norges arktiske universitetet.